Konferencja odbyła się w Hotelu Le Regina w Warszawie. Przybyli na nią goście z mediów branżowych. Całe spotkanie składało się z dwóch części. Pierwsza, którą prowadziła Marzena Rogalska (dziennikarka TVN Style), trwała blisko godzinę i była prezentacją firmy Logitech wykorzystującej „szwajcarską technologię”. Swiss Technology to nowy slogan reklamowy firmy, gdyż jej celem jest budowanie wizerunku poprzez pozytywne konotacje odnoszące się do szwajcarskiej jakości.
O filozofii firmy rozmawiali Antoine Preisig – wiceprezes Logitech, Jakub Czechowicz – dyrektor zarządzający Logitech w Polsce oraz Krzysztof Machnicki – dyrektor marketingu. Rozmowa dotyczyła historii Logitech na świecie oraz najważniejszych założen firmy – innowacyjności i dążenia do perfekcji. Zresztą dążenie do perfekcji to wartość rozwijana od samego początku istnienia Logitech przez jednego z jej szwajcarskich założycieli.
Podczas drugiej części konferencji można było obejrzeć i przetestować nowe produkty. Niestety tym razem zabrakło tam urządzeń dedykowanych graczom, ale gdy tylko takie nowości pojawią się na rynku, to napiszemy Wam o nich.
Spośród nowych produktów Logitech prezentowanych na konferencji na uwagę zasługują:
- Linia Harmony (multimedialne piloty bezprzewodowe do obsługi nawet 15 urządzeń typu TV, DVD, CD, itp.).
- Systemy monitoringu (innowacyjne rozwiązanie domowe wykorzystujące do transmisji danych sieć energetyczną 230V).
- Linia głośników Squeezebox Classic (bezprzewodowe odtwarzanie muzyki po Wifi lub bluetooth z komputerów PC lub radia internetowego).
- Głośniki Z5 (dookólne głośniki w dwukierunkowym systemie pracy membrany).
- Seria Dinovo dla APPLE.
- Logitech Vision Webcam dla MAC (kamera internetowa z optyką Carl Zeiss dedykowana posiadaczom Apple).
- Nowa, bezszelestna i podświetlana klawiatura.
- Nowa mysz Nano V550 Laser dedykowana laptopom.
Więcej informacji na stronie Logitech: Kliknij tutaj