Pomysł wydaje nam się dość dziwny ponieważ dużą część uroku tej produkcji związana była właśnie z tym, że świat gry, poczynania naszej bohaterki, oglądaliśmy „z jej oczu”. Mimo wszystko donosimy o ciekawym odkryciu, którego dokonali sprytni wielbiciele elektronicznej rozrywki. W pecetowej wersji dzieła studia DiCE można odblokować widok TPP. Aby to zrobić musicie wyedytować jeden z plików. Oto krótka instrukcja, opisująca co musicie zrobić, krok po kroku:

1.Wejdź do katalogu …EA GamesMirror’s EdgeTdGameConfig
2.Otwórz plik “TDInput” (można nawet notatnikiem)
3.Do listy „bindings” dodaj następującą linijkę
Bindings=(Name=”F4″,Command=”FreeFlightCamera”,Control=False,Shift=False,Alt=False)
4.W trakcie gry wciśnij kilka razy klawisz F4.

Po którymś kliknięciu powinniście już widzieć świat gry w taki sposób jak na pliku wideo umieszczonym pod treścią naszego newsa.

My na zakończenie zachęcamy was oczywiście do zapoznania się z recenzją konsolowej wersji Mirror’s Edge. Znajdziecie ją tutaj. Już wkrótce dołączy do niej recenzja pecetowego wydania tego tytułu. Wyglądajcie naszych tekstów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

17 KOMENTARZE

  1. Bład w nagłówku ;)DICE wyszło z założenia, że „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal” – bo animacja całej posytaci wygląda koszmarnie, a bieg przypomina jakiegoś zombii 😉 sobrze że większośc graczy tego nie zobaczy 😉

    • Bład w nagłówku ;)DICE wyszło z założenia, że „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal” – bo animacja całej posytaci wygląda koszmarnie, a bieg przypomina jakiegoś zombii 😉 sobrze że większośc graczy tego nie zobaczy 😉

      Rzeczywiście, tragicznie to wygląda, ale mimo wszystko spróbuje:D

    • Bład w nagłówku ;)DICE wyszło z założenia, że „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal” – bo animacja całej posytaci wygląda koszmarnie, a bieg przypomina jakiegoś zombii 😉 sobrze że większośc graczy tego nie zobaczy 😉

      Bo animacja postaci została zaprojektowana tak, aby dobrze wyglądała gdy kamera umieszczona jest w miejscu głowy bohaterki. W zasadzie każdą animację wykonuje się stricte pod dobrane wcześniej ujęcia kamer. Swoją drogą dziwie się, że postać w ogóle posiada korpus, a nie same ręce i nogi, które to widać w trybie FPP. Być może to kwestia odbicia w lustrach, nie wiem, nie dotrwałem na tyle długo, aby sprawdzić, czy w grze znajdują sie jakieś lustra.

  2. Pecetową wersję elektronicznych przygód Faith można uruchomić w trybie FPP.

    IMHO to się zawsze uruchamia w FPP 😉 tlyko można wymagikowac, ze bedzie TPP 😛

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here