Innowacyjna kampania promocyjna połączy ze sobą dwa produkty, grę komputerową i samochód. Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych (bo do nich skierowana będzie akcja) będą mieli okazję sprawdzić odwzorowanie samochodu w najpopularniejszej serii wyścigów komputerowych.
Przez najbliższy miesiąc w parunastu sklepach na terenie USA będzie można podziwiać nową Mazdaspeed 3 i jednocześnie pograć w Need For Speed Carbon. W centrach handlowych organizowane będą turnieje z atrakcyjnymi nagrodami. Najlepsi z nich dostaną bilety do Las Vegas, gdzie odbędzie się finał ogólnokrajowego turnieju. Jego zwycięzca odjedzie nowiutkim samochodem.
W samej grze duży nacisk postawiono na ten właśnie samochód, tak, aby również zachęcić graczy do jego ewentualnego zakupu. Przeciętnego polskiego miłośnika komputerowych ścigałek pewnie nie będzie na to stać, ale zawsze można poszaleć nim na monitorze swojego komputera.
Premiera gry w USA już 1 listopada.
Mazda trójka to nie jakiś potwór, ale na parkingu bym taką chętnie postawił. . .
i to sie nazywa inteligentna reklama
ciekawe jak ta mazda wypadnie w grze :)czepiam się, ale dlaczego zosatały podane tylko 3 platformy?. . .
Czy ja wiem czy nie potwor – dostanie silnik z Mazdy 6 MPS. Wazy troche mniej, ale z drugiej strony ma naped tylko na przod. . .