[INFORMACJA PRASOWA] Vivendi Mobile Games 1 marca 2006 roku została wyodrębniona jako samodzielna jednostkaorganizacyjna z korporacji Vivendi Universal. W skład konsorcjum Vivendi wchodzidodatkowo pięć kolejnych przedsiębiorstw takich jak SFR Cegetel, Universal Music Group,NBC Universal oraz CANAL+ Group. O dynamicznym rozwoju Vivendi Mobile świadczyjej globalny zasięg – główne biuro znajduje się w Paryżu, natomiast przedstawicielstwafunkcjonują dodatkowo w Los Angeles oraz w Singapurze. W swym dorobku VivendiMobile Games posiada niezaprzeczalne hity takie jak Crash Bandicoot Nitro Kart, Spyro theDragon II, Empire Earth czy Leisure Suit Larry Pinball. Wysoko wykwalifikowana kadrazarządzająca składająca się ze specjalistów pracujących uprzednio w firmach I-play,Gameloft czy Disney, wnikliwa analiza potrzeb rynku docelowego oraz wykorzystywaniezaawansowanych technologii sprawiają, że gry pochodzące z oferty Vivendi od momentupojawienia się na rynku cieszą się ogromnym powodzeniem.

Decyzja o rozpoczęciu współpracy sprawiła, że w ofercie NITRO pojawiły się nowe grytakie jak Helikopter w Ogniu (fabuła gry oparta jest na filmowym blockbusterze), NavyChallenge – Trafiony Zatopiony czy Red Baron. Wielbiciele filmowego przeboju z 2001 rokubędą więc mieli teraz niepowtarzalną okazję doświadczyć na własnej skórze najbardziejemocjonujących momentów, a wielbiciele znanej chyba wszystkim gry w Statki z kartekpapieru przeniosą rozgrywki wprost na telefony komórkowe. Wraz z nadejściem kolejnychmiesięcy planowana jest emisja tytułów znanych z PC oraz konsol. Wśród nich znajdą sięm.in. Cesar, Spyro Legend czy Mach. Różnorodność oferowanych gier sprawia, Ŝe ofertaVivendi Mobile Games jest atrakcyjna dla szerokich rzesz potencjalnych uŜytkowników. Gryakcji i wyścigi, gry strategiczne i sportowe oraz te specjalnie dostosowane dla nowicjuszy,obsługiwane jednym przyciskiem – to tylko wstępny zarys tego, co czeka polskich graczynajbliższym czasie.

„Jako firma działająca na Polskim rynku od 2003 roku jesteśmy świadomi, że użytkownicygier na telefony komórkowe nieustannie poszukują nowości. ZróŜnicowanie grupy docelowejsprawia, że stale analizujemy potrzeby użytkowników i staramy się je zaspokajać przy uŜyciuszerokiego portfolio składającego się z najatrakcyjniejszych na rynku tytułów. Z tego właśniepowodu około 25% naszej oferty stanowią gry markowe. Jak wynika z przeprowadzonychprzez nas badań generują one prawie połowę sprzedaży. Rekordowym miesiącem okazał sięprzykładowo sierpień, kiedy to promocja jednej z markowych gier przyniosła nadzwyczajzadowalający wynik – gra była prawdopodobnie najczęściej kupowanym w tym okresietytułem w Polsce. Ilustruje to konsekwentnie prezentowaną przez nas tezę, iż postawienieprzede wszystkim na jakość oferowanych treści przynosi wymierne efekty. Sądzimy, żepodjęcie współpracy z firmą Vivendi, która jest jednym z wiodących dostawców gier,pozwoli nam zainteresować naszą ofertą jeszcze większą liczbę rodzimych użytkowników.”-dodaje Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju NITRO.W przeciągu ostatnich lat rynek rozrywki mobilnej rozwijał się w sposób niezwykledynamiczny. Prognozy wskazują, że wielkość rynku gier java w 2006 roku wyniesie okołoPlatforma Rozrywki Mobilnej

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here