Na temat Dragon Rising na łamach oficjalnego forum gry wypowiedzieli się twórcy tego tytułu. Zdradzili oni czym będzie się charakteryzował najwyższy poziom trudności w ich dziele. Dla mięczaków przygotowano tryb Assisted. Na odrobinę lepszych żołnierzy czeka Normal. Prawdziwi wymiatacze uruchomią grę w trybie Hardcore. Po włączeniu go z ekranu zniknie HUD/UI, celownik, kompas oraz wszystkie informacje na temat naszej broni (w tym ilość amunicji, którą jeszcze możemy wystrzelać). Nie zobaczymy także znaczników pokazujących cel naszej misji, licznika zdrowia, pozycji wroga na mapie i kierunku, z którego jesteśmy ostrzeliwani. Jedyna rzecz na której będziemy mogli polegać to nasz sokoli wzrok, komunikacja radiowa i mapa umożliwiająca wydawania rozkazów podlegającym nam jednostkom.
Jakby tego było mało prawdziwi Wikingowie nie będą korzystali z punktów kontrolnych. Wszystkie misji trzeba przechodzić od A do Z za jednym posiedzeniem. W trakcie zabawy nie będziemy nawet mogli zapisywać stanu gry. Przyznamy szczerze, że naprawdę brzmi to hardkorowo, ale właśnie tego chcieliśmy od Operation Flashpoint 2. Na pewno sprawdzimy swoje umiejętności na tym poziomie trudności. Jesteście z nami czy przestraszyliście się tego, co przygotowują Mistrzowie Kodu?
W naszym pięknym kraju tylko jeden człowiek jest hardcorem i nie jest o graczem jest on. . . kaskaderem.
Z tym brakiem możliwości savowania to jednak przesada. Powinny zostać przynajmniej punkty kontrolne. Po prostu wydaje mi się, że brak możliwości savowania może pozbawić ten tryb grywalności.
I właśnie dlatego nie jest to zwykły „Hard” tylko „HardCORE” !!! 🙂
To wychodzi na Xboxa? Łykam. Takiego hardcore’a mi brakowało.
Ostatnio w siecie pojawił się przeciek. Z nieoficjalnych źródeł pojawiła się informacja, że w ostatniej misji będziemy musieli przeprowadzić szturm budynku wspinając się prez pior. . . tfu. . . od internetu.
A z okien będą nas ostrzeliwać lokatorki krzycząc, że go urwiemy?
Tak, a za ukończenie gry w tym trybie dostaniemy od Mistrów Kodu cztery certyfikaty.
Yay i wychodzi na 360! :)Mam nadzieję, że dopracują coop. Uwielbiam takie hardkorowe trudne gry, dla mnie must buy! Jedynka była świetna.
A co jak nie wejdziemy?
To będziecie tylko softkorami.
4 certyfikaty od mistrzów kodu i jeden z Holiłudu. . . 😛
Nie wiem czy graliście w COD4 ale tam jest to samo, i prawie 2 lata szybciej niż w OF2. Ale news to news, łoł łał niesamowite ale wpadli na niesamowity pomysł. Gorąco kibicuje OF2 ale jeżeli jest opcja która jest powielona w jakim celu tworzyć osobnego news’a?
Tyle, że w CoD 4 na Veteranie był auto-aim i checkpointy za każdym rogiem.