Przedstawiciele serwisu Gamepsot przeprowadzili wywiad z jednym z pracowników EA LA. Samuel Bass objaśniał czym będą klasy jednostek – jedna z nowości dostępnych w Command&Conquer 4. Klasy to podział każdej z dostępnych w grze frakcji na mniejsze, specjalistyczne rodzaje wojsk. Każdy z nich możemy ulepszać, ale poza wspólnymi jednostkami takimi jak inżynier mają to w zasadzie być odpowiedniki całych frakcji z innych RTSów. Wojska te mają charakterystyczne dla siebie budynki, moce, ulepszenia i jednostki.

Ich podstawowy podział wygląda następująco. Klasa ofensywna to tak, która koncentruje się na sile ognia. Jej podstawowym uzbrojeniem jest ciężki sprzęt taki jak czołgi. Klasa defensywna to przede wszystkim piechota, bunkry i inne budowle obronne takie jak stanowiska ciężkich karabinów maszynowych. Ostatnia z dostępnych „frakcji” to klasa wspierająca (support clas). Te wojska używają przede wszystkim wyspecjalizowanych pojazdów i jednostek latających. Posiadają także największą ilość specjalnych umiejętności takich jak leczenie.

Bass zaznacza też, że klasy będą bardzo dobrze wyważone, a każda z nich w jednakowym stopniu będzie się nadawała do prowadzenia działań bojowych. Naszym zdaniem pomysł EA brzmi całkiem sensownie. Oby tylko amerykańska firma sprawiła, że gra każdą z klas będzie przypominała kierowanie inną frakcją, a nie tą samą tylko z dwiema lub trzema różniącymi się jednostkami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here