O trybie kooperacji w Dragon Rising pisaliśmy już kilka dni temu, wymieniając przy okazji inne opublikowane w ostatnich tygodniach materiały. Okazuje się, że firma Codemasters nie zamknęła jeszcze tego tematu i opublikowała właśnie w sieci nowy film pokazujący fragmenty co-opu w Operation Flashpoint 2:
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Pomijajac detale w grze, ktore stoja na dosc dobrym poziomie, i sam tryb kooperacji, ktory jest tak istotny na konsolach. Mam mieszane uczucia co do samego poruszania sie postaci, z kilku filmow mozna bylo wywnioskowac ze programisci sie nie popisali. Postacie poruszaja sie niczym choragiewki na wietrze, i chodza jak na palikach. Mam nadzieje, ze mile sie rozczaruje, i ze nie bedzie to az tak atakowalo nas w oczy.
Tryb coop to najwazniejszy tryb sieciowy dla doroslych graczy ktorzy czesto graja w waskim gronie przyjaciol a rozni ich na tyle poziom ze pvp nie ma sensu ze soba nawzajem. Poza tym w 3-4 graczy nie bedziecie sie przeciez szukac na mapie caly dzien. Mam nadzieje ze nowy OFP bedzie tak dobry w trybie coop jak seria Rainbow Six Vegas (1 i 2) ktora jest w tej chwili niedoscigniona w tym segmencie i gdyby nie brak fizyki (Unreal Engine 3) i malo map do coop to bylaby idealem na pozne wieczory ze znajomymi. Dobrze by bylo rowniez gdyby misje w OFP mialy pewien stopien „randomizacji” bo bez tego po przejsciu wszystkich map gra sie nudzi i jest do odstawki. COOP i losowo rozlokowani NPC dobre AI to przepis na sukces i dlugowiecznosc.