Po magazynach PSM3 i PCGamer przyszedł czas na Official Xbox Magazine, który opublikował swój materiał poświęcony tytułowej produkcji. Internauci wyciągnęli z niego najważniejsze informacje i opublikowali je w sieci byśmy wszyscy mogli plotkować na ich temat.
Dowiedzieliśmy się między innymi tego, że każdy atrybut będzie posiadał swój opis, status. Nie wiemy czy i w jaki sposób wpływa to na rozgrywkę, ale posiadając charyzmę o wartości 10 zostaniemy nazwani Przywódcą Kultu. Minimalna wartość wytrzymałości mówi natomiast, że jesteśmy Praktycznie Martwi. W przypadku siły opisy te wyglądają następująco (zachowujemy oryginalne nazewnictwo): Siła: 10 – Hercules’ Bigger Cousin 9 – Doomsday Pecs 8 – Circus Strongman 7 – Beach Bully 6 – Barrel Chested 5 – Average Joe 4 – Lightweight 3 – Doughy Baby 2 – Beached Jellyfish 1 – Wet Noodle.
Redakcja magazynu napisała również, że w grze możemy modyfikować swoją broń, a niektóre jej rodzaje wykorzystywać będą różne dodatki na raz. Każdy rodzaj broni będzie też posiadał specjalny atak oraz siłę obalającą (po trafieniu przeciwnika zatrzymamy go, powalimy na ziemię albo wręcz wyrzucimy w powietrze).
Studio Obsidian zapowiedziało też, że nasza reputacja nie tylko zostanie podzielona na różne wartości dla każdej większej lokacji, ale wpłynie także na zakończenie gry. Zmieniono także to jak działa Karma. Zostanie ona przypisana do poszczególnych frakcji i stojących za nimi ideologii.
Odnośnie fabuły i postaci, które spotkamy w grze powiedziano jedynie, że w grze pojawią się Nightkin (jako niebieskie Super Mutanty). Nadużywają one Stealth Boya przez co stały się schizofrenikami atakującymi nas z ukrycia potężną bronią białą. W grze odwiedzimy elektrownię – Helios One – która okaże się być obiektem doświadczalnym firmy Poseidon Energy. Testowała ona broń działającą w oparciu o energię słoneczną. Wiadomo też, że na samym początku rozgrywki otrzymamy strój z Vault 21, Pip Boya 3000 oraz pistolet. Gracz będzie mógł też określić wiek swojej postaci.
Tym razem to już wszystko. Przypominamy jednak o innych smakowitych szczegółach, które omawialiśmy w tej wiadomości i pierwszym klipie z gry, który dla przypomnienia umieściliśmy pod treścią tego newsa.
Czyżby prawdziwy powrót do korzeni? Trzymam kciuki! Dosyć mam płytkich sandboxów (prawie każda gra Bethesdy) i dialogów, które są gloryfikowanymi sekwencjami wideo, a niezależnie od naszych wypowiedzi ostateczny efekt zawsze jest ten sam (Mass Effect i ME2). Chcę prawdziwego RPGa, a w ostatnich latach jedynie nasz polski Wiedźmin coś w tej klasie pokazał.
Maly blad sie wkradl do tekstu:
Nie bedzie niebieskich Mutantow, tylko Nightkiny beda niebieskie:
„Nightkin are back, as blue-skinned Super Mutants”Nightkiny powroca, jako niebiesko-skorne Super Mutanty – doslownie! Wiec prosze juz wiecej nie mieszac 🙂