Batmanisko z Arkham City wygląda naprawdę świetnie. Drugi Prototype to nie lada zaskoczenie – nie wcielimy się ponownie w Aleksa Mercera, ale osobnika pałającego rządzą zemsty na naszym biednym Alku. Polecam też waszej uwadze wesoły trailer Portal 2 oraz materiał wideo poświęcony Resistance 3. Ta seria zawsze miała świetne zwiastuny. Nie inaczej jest w tym przypadku. Mamy też tajemniczy tytuł od Guillermo del Toro. Pokazano niewiele, ale tytuł ten chyba będzie jakąś grą-horrorem może coś w klimatach Piły? Tego na razie nie wiemy. Na deser Forza Motorsport 4 i Kolejne przygody Nathana Drake’a.
Jak na razie rządzi Batman i trzeci Resistance. Choć nowy Uncharted też zrywa czapkę.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
no to chyba wszystko. . .
więcej, więcej, więcej!
Mocna impreza będzie w co grac i świetne klimatyczne trailery.
Gdzie GTA V ? 🙁
Też liczyłem na piątkę a tu zawodzik taki
ee to na serio pytanie? http://en. wikipedia. org/wiki/Computer-generated_imagery
A Resident Evil? Też miał być i co zero?
Nie chciałbym tutaj wywołać jakiegoś negatywnego poruszenia, ale obejrzałem jak na razie 2 trailery – Batmana i ME3. Co się rzuca w oczy? Piękna grafika! Chyba nie z tej epoki gamingu. Ale się nie łudzę – na pewno wyglądać będą jak poprzedni Batman i ME2. Co mam na myśli?Powracają czasy, gdzie filmiki z gier powalają graficznie, przy czym sama gra już wygląda standardowo! (wybaczcie, jeśli uraził was bold ;)Oczywiście, że takie zabiegi były wykonywane głównie na screenach, ale nie było aż takiej różnicy. Choć. . . Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę się śmiał z tego posta ;}
@makowsky, ale o jakiej grafice mówisz? Przecież wszystkie trailery na tym VGA to CGI. Co Ty, wczoraj się urodziłeś że tego dostrzegłeś? : ) I jakie czasy powracają? Przecież zawsze pierwsze teasery to CGI.
Gameplay Resistance3 wygląda bardzo nieźle
Dla mnie Batman i Portal 2 rulez
@twilitekid dobra, zatkałeś mnie. Co to jest CGI? Oglądam trailery i później nie widzę jakichś kolosalnych różnic w grafice, a zobacz na Batmana. . . Bankowo powstanie na tym samym silniku co poprzednik, a tutaj na trailerze wygląda świetnie! ;}
Nie, zadałem je sobie, bo nie mam co robić. Oczywiście, że na serio, mam przecież prawo nie znać jakichś technologii. Człowiek przecież uczy się codziennie, prawda?Dzięki za linka, no cóż moja ‚teoria’ została podważona. Nadal jednak nie rozumiem dlaczego gra nie może wyglądać tak dobrze, jak trailer.
A ja ci odpowiem na poważnie. O CGI już koledzy wyjaśnili ja o czymś innym pytasz czemu na wideo gry zawsze wyglądają lepiej? Podobnie jest na screenach – zawsze. Poza takimi technicznymi aspektami o których można by mówić godzinami jak kolory, saturacja, czy nawet materiał (ten sam screen wygląda inaczej na papierze, a inaczej na ekanie itd) jest jeszcze coś o czym 99 procent ludzi nie ma pojęcia a łączy się z faktem tego jak nasze oko odbiera to co widzi. Patrz określenie camera obscura i poboczne 😉
Jak ktoś zadaje pytanie, takie jak „co to jest CGI”, na które odpowiedź jest w pierwszym wyniku w google to nie wiem, czy mam się śmiać, płakać czy skorzystać z http://lmgtfy. com/?q=cgi . . . Nie chodzi o to, że nie można czegoś nie wiedzieć — nikt nie może wiedzieć wszystkiego, ale „wygooglać” pytanie powinien, w dzisiejszych czasach, potrafić każdy. . . Makowsky, dlaczego gra nie może wyglądać tak dobrze, jak trailer? Cóż, wynika to z drobnej różnicy między grafiką renderowaną w czasie rzeczywistym (gry i 30-60 klatek na sekundę) i tą renderowaną tygodniami na wielkich farmach złożonych z dziesiątek serwerów (trailery). To zupełnie inna technologia, a więc i zupełnie inny rezultat. Żeby się nie odnosić do takich pojęć jak rasteryzacja (to gry) i ray tracing (to trailery gier) powiem tylko, że w przypadku trailera postać ma kilka milionów trójkątów, podczas gdy w grze góra kilkadziesiąt tysięcy. Tak naprawdę niemal wszystko robi się tam inaczej, a więc nie można oczekiwać zbliżonych rezultatów. No, przynajmniej nie w najbliższej przyszłości.
@coppertop – pierwszy wynik w google: http://pl. wikipedia. org/wiki/CGI . Celowo pomijałem wyniki obcojęzyczne, bo chciałem jak najwięcej zrozumieć z pojęcia, które przecież ujrzałem pierwszy raz. Czy to takie złe? Poza tym, skąd miałem wiedzieć, nie wiedząc o czym mowa, które CGI ma mnie interesować? Sprawdź ile różnych CGI podaje wyszukiwarka. Do tego zobacz, jak ładnie mi wyjaśniłeś, szczegółowo i zrozumiale dla mnie. Bardzo za to dziękuję. Nie lepiej spytać Was niż doszukiwać się co jest czym i nie raz wpadać w pułapki? Czy za kilka lat, jak spytam np. ojca jak naprawić auto zbeszta mnie i wypisze http://tinyurl. com/26l2cb5 na czole? @kot pojęcia dotyczące kolorów są mi znane (grafik amator), ale z tego co piszesz to faktycznie temat rzeka ;}No cóż, dzięki informacjom od Was mogę teraz szczegółowo wypytać wujka google wiedząc czego konkretnie szukać. Dzięki.
@makowskyMoże po prostu to ja mam już spaczone podejście. Takie przyzwyczajenia z forów programistycznych czy systemowo-operacyjnych, gdzie niewygooglowanie porządnie tematu przed zadaniem pytania jest uważane za, co najmniej, brak szacunku. Dlatego mam taką manierę, że raczej szukam niż pytam, ewentualnie najpierw szukam, a potem pytam czy dobrze znalazłem ;). Ale może nie powinienem tego przenosić na inne rejony netu ;D. Choć z drugiej strony już nie przesadzaj, kiedy masz jasny kontekst „mowa o trailerach” to raczej można się łatwo domyślić, że chodzi o coś, co jest związane z obrazem, a niekoniecznie z interface’ami sieciowymi ;).
A ze strony użytkowników (nierzadko słusznie) za gburowatość i arogancję forumowiczów ; )@makowsky, przypomnij sobie ten trailer ME2: http://www.gametrailers. com/video/cinematic-tr. . . fect/60053Widzisz podobienstwo?
To zależy czy ktoś jest świeży czy przyzwyczajony ;D.
Nie no ale taka prawda. Kiedy nawet chcesz sobie poszukać jakiegoś rozwiązania w guglu trzeba się przedrzeć przez mnóstwo postów w których ktoś właśnie odsyła do google. Nieraz w chamski sposób. Wiadomo, że są rzeczy bardziej trywialne i mniej, ale niejednokrotnie było mi ciężko coś znaleźć, bo czasem takie cwaniaczki znają odpowiedź na pytanie, ale i tak odsyłają gdzieś indziej i tak w koło macieju. . .
Dobra, miło, że sobie wyjaśniliśmy ;}@twilitekid – faktycznie, wygląda tak samo dobrze, jak trailer ME3, tylko jak dobrze pamiętam wtedy dałem się nabrać i myślałem, że gra faktycznie dostanie nowy silnik ;p Będę miał teraz oko na to CGI.
@TwilitekidNie wiem jak często siedzisz po stronie odpowiadającego, ale uwierz mi, że gdyby ludzie nie odsyłali do google to wiele z takich postów stałoby zwyczajnie pustych. Oczywiście pomijając notoryczny i irytujący bumping uprawiany przez „pytaczy”, którzy często uważają, że im się odpowiedź, i to konkretna, zwyczajnie należy. Bo niestety, abstrahując już całkowicie od pytania Makowskiego i przechodząc jeszcze na chwilę na totalny off-topic, jak się widzi po raz setny pytanie, na które google odpowiada w 5 sekund to człowieka szlag trafia i wtedy naprawdę czujesz się jak nieodpłatna pomoc techniczna. A jak Ci taki jeszcze z paszczą wypali na zasadzie „ty jesteś na tym forum żeby mi odpowiedzieć” to żałujesz tylko, że nie możesz zamienić się w pakiet, przesłać kablem do „klienta” i zdzielić go przez łeb klawiaturą. Szczególnie, kiedy odpowiedź na pytanie jest nie tylko w google, ale również powtórzona wielokrotnie na tym samym forum.. . A to się zdarza bardzo często. A klientowi się nie chce skorzystać ani z google ani nawet z forumowej wyszukiwarki. I ja, z pozycji tego, który raczej odpowiada niż pyta (bo naprawdę rzadko zdarza mi się nie znaleźć w google odpowiedzi na tematy około-komputerowe), mogę sytuację odwrócić. I powiedzieć, że gdyby ludzie na takich forach najpierw zadawali sobie te minimum trudu i wyszukiwali odpowiedź (google + forumowa szukajka), zamiast oczekiwać, że ktoś zrobi wszystko za nich i poda im odpowiedź na tacy, to takich postów „O Odsyłaniu do Google” byłoby znacznie mniej i cały fora byłyby ogólnie mniej zaśmiecone. Nie zrozum mnie źle, ja naprawdę lubię pomagać, ale oczekuję, że druga strona wykaże się szacunkiem wobec mnie i postara się posiedzieć nad problemem samemu zanim postanowi poprosić o mój, czy czyjkolwiek, cenny czas.