To co dzieje się wokół SIXAXISa – pada do PlayStation 3, zaczyna powoli przypominać telenowelę. Wpierw Phil Harrisom stwierdził, że wibracje w kontrolerze są niepotrzebne. Później okazało się, że japoński gigant znów nawiązał współpracę z Immersion – twórcami wibracji w Dual Shocku 2. Przed wami kolejna część historii.
W wywiadzie dla magazynu GamePro, Jack Tretton – prezes SCEA, dodał kolejną cegiełkę do zamieszania wokół pada do PlayStation 3: ”SCEA pracuje nad urządzeniami peryferyjnymi, które będą odpowiadać na potrzeby graczy w Stanach Zjednoczonych. Nie mogę podzielić się żadnymi specyficznymi informacjami, lecz jesteśmy otwarci na zmiany w padzie SIXAXIS”, powiedział Tretton.
Czy owe zmiany, to dodanie force feedbacku do SIXAXISa, czy może jeszcze coś innego? Pozostaje nam czekać na kolejne informacje.
Od przybytku głowa nie bloli. . .
no tak, tylko tu powstaje problem – Ci wszyscy ktorzy teraz kupili PS3 maja PAD’a bez FF czy wibry, jesli nagle zmienia PADa dodawanego do konsoli to troche nie fair. Jesli bedzie dostepny jako dodatkowy kontroler za oplata to po co mi oryginalny PAD PS3? i ile bedzie osob ktore go kupi, co z kolei budzi kolejne pytanie – czy funkcje te beda supportowane przez soft, skoro funkcje te bedzie w stanie wykorzystac tylko odsetek uzytkownikow PS3?
No o tym to mogli pomyśleć wcześniej . Cherub masz racje :/ Ps:Chodz jestem „za” nad zmianą padów bo ten krztałt jest nieciekawy jak dla mnie a wibracje w padzie RoX 🙂
” Nie mogę podzielić się żadnymi specyficznymi informacjami, lecz jesteśmy otwarci na zmiany w padzie SIXAXIS”A czego najbardziej pragną gracze? Oczywiście, że wibracji. Nie zdziwiłbym się gdyby w nowej wersji pada byłby FF, a Sony by ogłosiło jak to słucha swojch fanów ;]