INFORMACJA PRASOWA
Serwer został uruchomiony przy współpracy z firmami AMD oraz NETIA i nastawiony jest na rozgrywkę w trybie fabularnym. Wyspa Aeris, na której toczy się historia, przywita graczy wieloma ciekawymi questami oraz możliwością rozwijania własnej postaci w unikalny sposób.
Z okazji uruchomienia polskiego serwera Neverwinter Nights 2 CD Projekt i ekipa neverwinter2.gram.pl przygotowali także konkurs, opierający się na specjalnym evencie (poszukiwaniu skarbów) w samej grze. Na zwycięzców czekają nagrody!
Szczegółowe informacje na temat fabuły, reguł rządzących wyspą Aeris, dostępu i gry na serwerze można znaleźć na stronie http://gram.pl/opis_poradnik oraz http://neverwinter2.gram.pl.
Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy!
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Świetnie mam nadzieje, że serwer jest na tyle profesjonalny by uniknąć możliwych częstych, lagów. Swego czasu grałem na polskich serwerach w NWN 1. Odgrywanie postaci to dość specyficzna rozgrywka i nie ma nic wspólnego z np. WOW. NWN 2 to zupełnie inna para „kaloszy”.
No w końcu celem NWN było przeniesienia klimatu papierowych sesji RPG na ekrany monitorów. Chyba skuszę się na NWN2 🙂
Eh, czemu zaden developer nie zrobi sensownego RPG-a, najlepiej z trybem sieciowym w swiecie Warhammera, czy Legendy Pieciu Kregow, ktore sa wielokrotnie ciekawsze od wyswiechtanego Dungeons & Dragons? ;/
Siergiej, to proste. Bo D&D się sprzedaje. D&D jest najpopularniejszym papierowym erpegiem, a gry na nim oparte sprzedają się tylko dlatego, że na pudełku znajduje się logo D&D. Sensowne erpegi się nie sprzedają. Sprzedają się te skierowane do najszerszej grupy odbiorców (czyli produkcje proste, niewymagające myślenia, oparte na głośnej produkcji jak D&D czy Piraci z Karaibów itp. ). Patrz: upadek Troiki Games. Oczywiście wyjątki od tej reguły istnieją, jak Planescape Torment czy Baldur’s Gate, ale to było dawno i nieprawda ;). Teraz nadeszła epoka, jak to określił w innym temacie kolega Szpynda, pop-gównianej-kultury.