Na mocy nowej umowy, płatne ogłoszenia znajdą się w takich seriach jak Madden, NASCAR, Tiger Woods, NHL oraz Skate. O podpisanie tej samej umowy starał się rownież Google, który niedawno nabył firmę zajmującą się branżą reklamową między innymi w Internecie. Zrobił to jednak i Microsoft. Gigant z Redmond wykupił firmę reklamową Massive (za 200 milionów dolarów) i koniec końców to on podpisał kontrakt na nieokreśloną sumę z Electronic Arts. W tym przypadku nie ma jednak co narzekać. Płatne ogłoszenia w wymienionych przed chwilą grach powinny im tylko dodać realizmu.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
I tutaj sie zgadzam w 100%. Zaczynam sie jednak obawiac, ze jak to sie sprawdzi to zaczna siegac po inne gatunki i bedziemy mieli zolnierzy popijajacych Coca-Cole w CoD4 i komputery Dell’a w biurach kazdego FPS’a. O ile nie za bardzo na to zwracam uwage to ostatnio naprawde zaczyna byc to coraz bardziej nachalne – tutaj dla przykladu serial 24 gdzie na kazdym kroku mamy reklamy.