Krakowski Nibris pracuje nad grą przygodową, inspirowaną zarówno filmami noir, historią Kresów, jak i mitologią. Wszystko to brzmi niezmiernie ambitnie, chociaż przyznać trzeba, że grupa zapaleńców przebyła długą drogę od pół-amatorskiej operacji podziemnej do studia na skraju kariery.

Utrzymana w czarno-białej stylistyce gra ma się rozgrywać w przededniu Pierwszej Wojny Światowej. Inspirowani tytułami takimi, jak Eternal Darkness, Silent Hill, Resident Evil, Planescape: Torment, ICO i Phantasmagoria, pracownicy studia tworzą grę nieszablonową – obiecują fotorealistyczną grafikę i nowatorskie wykorzystanie piloto-pada Nintendo Wii. Gra ma być nietypowa w każdym sensie – nie będzie w niej nawet menu ani klasycznej opcji zapisywania gry.

Programowaniem gry zajął się Frontline Studios, autorzy kilku mniej lub bardziej wyszukanych gier na PC, GameBoy`a Advance i Nintedo DS. Pieczę nad grafiką przejęło warszawskie studio Digital Amigos, które stworzyło filmy do międzynarodowego hitu, gry Painkiller.

Fabuła? Wiadomo jedynie tyle, że graczy czeka konforntacja z ich lękami z dzieciństwa.

A Nibris? Nibris siedzi i wymyśla…

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułWorld is Yours na PS2
Następny artykułE3 intymnie

1 KOMENTARZ

  1. Sadness to jedna z nielicznych gier z *ciężkim* klimatem na Nintendo Wii. Do tego Polska. . . No, no :). Trzymam kciuki za Nibriss, mają bardzo ładną stronkę. Widać, że starają się podchodzić do swojego produktu bardzo profesjonalnie. . . Czy firma ta miała by szanse zaistnieć na rynku strasznie drogich Dev-Kitów PS3 oraz Xbox’a 360? Nie. Ale Nintendo daje im szansę. Coś czuje, że Sadness będzie pierwszą Polską grą która naprawdę będzie na ustach graczy na całym świecie. Nie przez dwa-trzy miesięce. Ale przez kilka najbliższych lat. Liczę na mały wywiad Valhalla-Nibris 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here