Dynamiczne poziomy trudności? To coś, za czym zawsze osobiście tęskniłem, a co nareszcie pojawi się w Sin Episodes – miejmy nadzieję, że debiut będzie udany. A o co chodzi? Prosta sprawa – poziom zaawansowania przeciwników w grze zależeć będzie od naszych umiejętności. Całość działać będzie następująco – na pierwszych poziomach inteligentne procedury określać będą nasz stopień zaawansowania w grach, a następnie wrogom przypisane zostaną odpowiednie umiejętności.
Słowem – jeśli jesteśmy beznadziejni, nasi wrogowie będą powolni, niedokładni i głupi. Jeśli jesteśmy świetni – przeciwnicy będą sprytni i zabójczo dokładni. Pierwsze testy systemu udowodniły jego skuteczność – początkujący gracz i profesjonalny zawodnik turniejowy skończyli poziom testowy w mniej więcej tym samym czasie – oznacza to, że system działa.
No to teraz tylko czekać na premierę.
Poziomy trudności w Sin Episodes
[Głosów:0 Średnia:0/5]