United Business Media, organizator Game Developer’s Conference, poinformował, że planuje rozwinąć swoją ofertę dla branży rozrywki elektronicznej poprzez organizację szeregu specjalistycznych konferencji, poświęconych grom komputerowym. Pierwsza z nich, zaplanowana na 9 czerwca tego roku w San Francisco, dotyczyć ma zagadnienia reklamowania się w grach. Jak powiedział Neil Kent, szefuńcio UBM, „nowa seria eventów FOCUS ON pozwoli uczestnikom na wykorzystanie licznych zasobów w celu omówienia najważniejszych kwestii w branży rozrywki elektronicznej, oraz zapewni dogłębną analizę kluczowych kwestii”.
Poza Game Advertising Summie, firma planuje również organizację konferencji Game Development Services w lipcu w Los Angeles, reedycję Game Advertising Summit w nowym Jorku we wrześniu, oraz Casual Game Summie w grudniu w Seattle. Poza nowymi imprezami i prowadzoną od 1987 roku Game Developer’s Conference, firma organizuje również imprezo-targi GDC Expo, GDC Mobile oraz GDC Europe. Co to zmienia? Ano nic, bo od nas i tak nikt tam nie jeździ (no, może poza Chmielarzem). Ale być może wystawimy kiedyś reprezentację, która pojedzie na którąś z tych imprez w celu pokazania czegoś naprawdę przełomowego.
Nowa konferencja dla reklamodawców
[Głosów:0 Średnia:0/5]