Podczas imprezy X10 dowiedzieliśmy się kilku kolejnych ciekawostek na temat Fable III. Co najważniejsze, z gry znikną takie wskaźniki, jak pasek zdrowia czy ilość doświadczenia. Utrata pierwszego będzie pokazywana w sposób podobny dla współczesnych gier akcji, a więc przez odpowiednie zabarwienie ekranu. Zyskiwanie drugiego odbywać się będzie poprzez pozyskiwanie lojalności pośród mieszkańców Albionu. Sporo czasu poświęcimy na relacje z postaciami niezależnymi, w tym z naszą rodziną. Służyć będzie temu specjalne menu kontekstowe, pozwalające na wyrażanie emocji, gesty itp.

Z czasem, mniej więcej w połowie zabawy, przyjdzie nam rządzić królestwem, jednak jak zaznaczył Peter Molyneux, nie sprawi to, że Fable III stanie się grą strategiczną. Związany z tym będzie system decyzji, które wpłyną na całokształt krainy. Zmianie ulegnie reagowanie wyglądu bohatera na jego wybory, wciąż jednak będzie odgrywać to istotną rolę, a uzupełnione zostanie przez drogę rozwoju broni. Poniżej znajdziecie materiał filmowy przedstawiający wizytę w studio Lionhead. Jest tam także kilka pierwszych fragmenów gameplayu:

[Głosów:0    Średnia:0/5]

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here