Czujemy się fatalnie pisząc kolejnego newsa o grze, która na wszystkich platformach poza Playstation 3 pojawi w terminie. Posiadacze ostatniej konsoli Sony powinni się jednak powoli przyzwyczajać do tej sytuacji (albo już być przyzwyczajeni). Midway poinformował dziś prasę, że Blacksite: Area 51 zgodnie z planami pojawi się tylko na komputerach osobistych i Xboxie 360. Wersja dla PS3 spóźni się o trzy tygodnie.
Zaczęliśmy się zastanawiać gdzie leży problem – w PS3 czy Unreal Engine 3? Przecież ten tytuł na pecetach i konsoli Microsoftu korzysta z tego samego silnika. Skąd więc opóźnienie? Czy gracze również powinni przełożyć zakup PS3 o te kilka tygodni czy miesięcy? Dajcie nam znać co o tym myślicie.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Myślę, że powinniście podawać tylko informacje(newsa), a nie własne zdanie na ten temat pisać na dole.
Taki urok Valhalli, która ma być do bólu subiektywna. Suche newsy? Ok – ale nie tu. Jest tyle innych serwisów, które nie silą się na własny komentarz, że nie ma co narzekać.
Przecież o zdanie na ten temat pytamy was. . .
Imo po raz kolejny ta sama historia – gra stworzona na Xbox’a i pozniej portowana napredce na PS3. Z portem nie zdarzyli no to i mamy opoznienie – 3 tygodnie to jeszcze nie tragedia. Natomiast bardzo zla jest informacja ze UT3 nie wyjdzie w tym roku. Musze przyznac, ze Sony coraz bardziej dostaje po tylku. . . a przeciez na te swieta mialo ostro atakowac z nowym softem 🙁
Problem to jest jak sie trzy tygodnie emerytura spoznia 😉
te screeny są z PS3? jeżeli tak to warto poczekać, bo powinni poprawić AA