Odrobinę naciągnęliśmy fakty, ale fakt pozostaje faktem – brytyjskie służby wywiadowcze rekrutują graczy. Ci mają szansę dołączyć do jednej z odnóg wywiadu wojskowego. Jest nią Government Communications Headquarters. Raczej nie chodzi więc o szpiega, działającego w obcych pańśtwach. Ogłoszenia GCH pojawią się w takich grach jak Need for Speed Carbon, Enemy Territory: Quake Wars oraz w szeroko rozumianej franszyzie Tom Clancy. O reklamy będzie dbała firma TMP Worldwide, która rozpocznie współpracę z Massive Inc. Zwariowany, skazany na porażkę pomysł czy ciekawa inicjatywa? Oceńcie sami.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Ciekawy pomysł – nawet bardzo. Ale jeśli w grach mają być reklamy (jakiekolwiek i czegokolwiek) – oczekuje obniżenia ceny produktu końcowego w sklepie, dla graczy. Bo jeśli mam KUPOWAĆ za normalną cenę grę, w której będą umieszczone REKLAMY – to moja rekcja będzie prosta. Nie kupię gry.
w Splinter Cell: Chaos Theory z tego co pamietam w filmikach jedna z glownych rol grala paczka gum Airwaves i jakos nie wplynelo to na obnizenie ceny gry :Pjesli reklamy w grach nie beda nachalne (jak np. w enter the matrix) i naprawde wplyna na obnizke cen gry to pomysl jest wspanialy 😉
nieprzyjemnie bedzie kiedy w trakcie grana właczą sie raklamy na 5 minut jak w TV 🙂
W demie na Xboxa nfs:PS W momencie wczytywania sie wyscigu zamiast napisu loading. . . jest babka smarującą kromkę DEL**. . . PS. Aby nie robić krypto reklamy produktu autor postu zdecydował sie ocenzurować nazwę. 😀