Dość szybko Mistrzowie Kodu uwinęli się z pracami nad następcą silnika Neon, którego możliwości mogliśmy podziwiać chociażby w Colin McRae: DIRT. W zasadzie EGO nie jest zupełnie nowym engine’em, ale rozwinięciem wspomnianego przed chwilą Neona. Cyfrowa bestia powstawała przez trzy lata w Central Technology Unit, które nam kojarzy się z serialem „24”. Codemasters jednocześnie chwalą się, że na nowe technologie i projektowanie wydali już 40 milionów funtów. Lwią część tej kwoty miał pochłonąć zaprezentowany właśnie silnik. Jego możliwości możecie podziwiać na miniaturce obok tekstu. Tę samą grafikę znajdziecie również w naszej galerii fotek z Operation Flashpoint 2. Zdolny jesteś kolEGO.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
jeden z najgorzej zoptymalizowanych silnikow ;/Dirt dlawil sie na c2d i gf8800gtx. . . mnnostwo graczy skarzy sie na oficjalnym forum o niebotyczne wymagania tej gry, dostaja odp ‚obecnie nie ma komputera zdolnego udzwignac gre w pelnej okazalosci ‚ nc. ciekaw jestem o ile zwieksza sie wymagania nowego silnika :>
Chyba silnik sam w sobie nie moze byc posadzany o jakakolwiek optymalizacje. To gra moze byc albo nie byc zoptymalizowana.
Oj, nawet nie wiesz w jakim jesteś błędzie 😉 To właśnie silnik jest tą dopieszczaną i optymalizowaną częścią. To silnik musi działać „superscalar”. Kod gameplay’u to generalnie z zasady mniejszy lub większy crap podchodzący chwilami pod totalne spaghetti ;D (przynajmniej w porównaniu z kodem silników)
Wiesz, ze nawet chcialme dopisac, zeby jakis informatyk mnie poprawil, np. Ty ;)Takie Faux pas. Az sie zarumienilme ze wstydu 😉
Szkoda ze nie mniejszy ten obrazek. . . W takim rozmiarze, to i gierki z Ataryny wygladaja full wypas :E
@boro666 http://www.valhalla.pl/img.php?id=487881280×720 to mały obrazek?. . . Coś chyba newsa nie doczytałeś. . .
Nie wiedzialem ze Flashpoint 2 jest na tym czyms po prostu.
@boro666
Czyli miałem rację. . .
nofink z tego co wiem to płynność w dirt zależy bardzo od procesora, płynnie chodzi dopiero na qudzie. Testy były chyba na egiełdzie. com.pl
egielda jest dla mnie nierzetelna 😉 ale pominmy to. . obecnie nie ma gry ktora by zabila c2d oprocz Dirta. . . to chyba swiadczy ze cos z tym silnikiem jest nie tak. . nie rozumiem, jak mozna byc tak nieodpowiedzialnym/leniwym by wypuszczac potwornie nie zoptymalizowany silnik. .
Nie przesadzaj z tą nierzetelnością Egiełdy/tygodnika komputerowego. Testy sprzętu na tym serwisie to po prostu bajka. Wystarczy spojrzeć na przykładowy test procesorów : http://www.egielda. com.pl/?str=art&id=3443zawarte jest w nich po prostu wszystko a nie same li tylko wykresy. Jeśli twierdzisz inaczej to podaj argument bo takie wypowiedzi w stylu „ten serwis a ten jest nie rzetelny” wpisujesz już od dawna i już znudziło mi się bierne obserwowanie tego. Co do dirta to wiem że od początku był robiony pod 3 rdzeniowego xboxa360, stąd zdaję się te wymagania co do procesora, pewnie wystarczy zejść trochę z detalami by chodził płynnie. Oprócz dirta istnieje jeszcze kilka innych gier które „dołują” core 2 duo np: Crysis, splinter cell double Agent, World in conflict czy tez nawet rainbow six vegas. (mowa o maksymalnych ustawieniach)
fakt jak grałem w dirta to miałem wrażenie, że wykorzystuje tylko jeden rdzeń. . . . i faktem jest ze zabija c2d. . więc coś jest z nim nie tak bo nawet Crysis tego nie robi ;/
Sprawdz w historii obciazenia w managerze zadan Windows zaraz po wylaczeniu gieki. Bedzie widac czy rdzenie sa uzywane jak powinny.