To chyba byłby jeden z największych błędów w historii branży elektronicznej rozrywki. Dalibyście wiarę, że szefostwo Activision na początku było nastawione do Modern Warfare bardzo sceptycznie. W wywiadzie dla OPM (Official PlayStation Magazine) szef Infinity Ward, pan Vince Zampella ujawnia sekrety kuchni. Przede wszystkim IW od lat chciało zrobić grę na konsole w klimatach współczesnych. Niestety Activision widziało ich tylko jako dewelopera PC „specjalizującego” się w II wojnie światowej. Gigant wydawniczy uważał, że tworzenie gry FPS we współczesnym „settingu” jest finansowo zbyt ryzykowne. Mimo to udało się przepchnąć projekt. Podczas tworzenia pierwszego Modern Warfare Activision co krok przekonywał panów z Infinity Ward, że popełniają błąd, a badania rynku pokazują, że ich nowy pomysł spali na panewce.
Dziś pierwszy Modern Warfare sprzedał się już w ponad 14 milionach egzemplarzy. Nadal bardzo często pojawia się w pierwszej dziesiątce najchętniej kupowanych gier w rankingach wszelakiej maści. Nadchodzi też Modern Warfare 2. Tym razem wydawca wspiera projekt całą mocą. Czasem może nawet za bardzo. No, ale tym razem nie będę już podawał linków do figurek, specjalnych myszek, joypadów, napojów energetycznych i całej tej marketingowej karuzeli, która towarzyszy MW2. Nie wspomnimy też, że Bobby Kotick chciałby, aby gry były jeszcze droższe (ale to pokażemy).
Może jednak podam! O figurce więcej dowiecie się tutaj, a o pysznym napoju „Assault” dowiecie się więcej pod tym adresem. Zapraszamy także do naszej zapowiedzi MW2.
Już nie mogę znieść dwóch gier Mw2 i Dragon Ejdź a nawet jeszcze nie wyszły. A może by tak zrobili krossowera? Dragon Warfare 2: Modern Age ?Chciałbym figurkę np Barbarzyńca z kałaszem albo Smok z budą Humvee
wszyscy juz mają po dziurkiw nosach tych gier a raczej nachalności reklamowej wydawców
Jak Activision było sceptyczne za pierwszym razem, to tym razem za bardzo się stara.
Może i przesadzają z reklamą ale to nie zmienia faktu ze szykuje sie nam wielki hit 😉 Panowie z Infinity Ward po prostu mają głowę do robienia gier tego typu i to ciężko podważyć 😉
Ale byłby Epic fail jakby nie dali im zrobić gry