Twórcy gier zasypują nas ostatnio bardzo długimi materiałami filmowymi ze swoich produkcji. Całkiem niedawno oglądaliśmy trwający siedemnaście minut Battle Report z StarCraft 2. Chwilę później pokazywaliśmy wam trzynastominutowy klip z God of War 3. Dziś dołączył do nich plik wideo z Alpha Protocol. Z tym tytułem spędzimy ponad czternaście minut. W materiale umieszczonym pod treścią naszego newsa zobaczycie między innymi przykładową misję z gry, kartę postaci i umiejętności, które nabędziemy w trakcie zabawy czy system dialogów przypominający to, co znamy z Mass Effect. Wielbicieli strzelanek z elementami RPG prezentacja studia Obsidian na pewno zainteresuje. Polecamy.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Obejrzałęm ten gameplay z wielkim zaciekawieniem bo to w końcu Obsidian – team złożony z twórców F1 i F2. AP czerpie wzorce z Mass Effect zarówno jeśli chodzi o system walki jak i model menu. Moim zdaniem korzystanie z rozwiązań tak świetnego tytułu to bardzo dobre posunięcie z ich strony. Co jeszcze ciekawego zauważyłem? Z pewnością kiepskie, wręcz żałośnie słabe tekstury oraz ogólny archaizm techniczny przez który rozumiem brak implementacji odpowieniego silnika fizyki. Oto przykłady archaizmów: 1. Ciała podskakują do góry i spadają bezładnie na ziemię podczas gdy 2 metry od nich wybucha beczka, która powinna, jak w innych współczesnych produkcjach, odrzucić ciało wroga w przeciwną stronę do wybuchu. 2. Animacja postaci z pewnością nie była tworzona za pomocą techniki MC a jeśli była to wyłapywanie płynności ruchów się raczej nie udało – postać porusza się koślawo, nawet Wiedźmin ma lepszą animację ruchu. 3. Postacie wyglądają tak jakby składały się z bardzo małej ilości polygonów, sa kwadratowe tu i ówdzie. Jak na grę wydawaną w 2009 roku oprawa video prezentuje się naprawdę mizernie. Oby twórcy również to zauważyli bo wstyd wydawać tak wyglądający tytuł.
Nie zagrałbym w to nawet gdyby mi ją za darmo wciskano do rąk.
Mi się gra puki (póki?) co spodobała, także, gdyby mi ją zadarmo wciskano do rąk, to bym się ucieszył ;pDo posta gooralesko, chciałbym dodać od siebie, aby jeszcze zwrócić uwagę na upadek wieży, którą bohater gameplay’a rozwalił. Tam już szczególnie fizyka, albo jej brak razi w oczy.
pomijając mało znaczącą w grach RPG oprawę graficzną klimat gry w ogóle nie wciąga i nie interesuje no i gra sprawia wrażenie banalnie łatwej. Przeciwnicy padają szybciej niż zombie na easy w left4dead
No właśnie. Oprawa graficzna ujdzie jeszcze w tłoku, ale fakt, iż bohater idzie przez przeciwników jak nóż przez masło troszkę mnie martwi. Może dla celów demonstracyjnych to najniższy poziom trudności. Gra generalnie taka sobie. Oby tylko było dużo tekstu dla zrównoważenia tej rozwałki.