W naszej galerii znajdziecie nowe fotki z America’s Army 3.0. Dzięki nim sprawdzicie jak bardzo zmieniła się oprawa graficzna tej produkcji od dnia premiery jej poprzedniej wersji.
a co do mechaniki gry, to sie calkowicie zmieni 😮 http://americasarmy.pl/artykuly/inne/376-nadch. . . aa-30.htmlw skrocie:-trzeba bedzie zalozyc nowe konto -medyk i cala operacja leczenia, bedzie zupelnie inaczej przebiegac-znikna pojazdy i mapy sf (na jakis czas)-nie wszystkie stare mapy, beda obecne-zmieni sie system balistyczny, na ten znany z operation flashpoint (na pocisk bedzie dzialac wiatr i grawitacja)-zniknie skakanie (ale przeszkodzy bedzie mozna efektownie przeskakiwac), zapobiegnie to tzw bunny jumpingu, podczas przeladowywania magzynkunie gralem w AA od 2 lat, ale w wersje 3. 0 napewno zagram. Wiele irytujacych bledow zostanie poprawionych (w koncu!)
Mapa Pipeline nic się nie zmieniła. Praktycznie 2. 0. . .
a miala sie zmienic ? przeciez to ‚tylko’ zmiana engine’u. (juz zreszta dev tak robili)
Już w nie jednej grze mapy się zmieniały teraz nie bd sobie przypominać, ale troche tego było.
ale w calej historii AA juz nie 😉 (pomijam dodawanie map SE)
a co do mechaniki gry, to sie calkowicie zmieni 😮 http://americasarmy.pl/artykuly/inne/376-nadch. . . aa-30.htmlw skrocie:-trzeba bedzie zalozyc nowe konto -medyk i cala operacja leczenia, bedzie zupelnie inaczej przebiegac-znikna pojazdy i mapy sf (na jakis czas)-nie wszystkie stare mapy, beda obecne-zmieni sie system balistyczny, na ten znany z operation flashpoint (na pocisk bedzie dzialac wiatr i grawitacja)-zniknie skakanie (ale przeszkodzy bedzie mozna efektownie przeskakiwac), zapobiegnie to tzw bunny jumpingu, podczas przeladowywania magzynkunie gralem w AA od 2 lat, ale w wersje 3. 0 napewno zagram. Wiele irytujacych bledow zostanie poprawionych (w koncu!)