Zapraszamy do nowej galerii z gry Command & Conquer: Red Alert 3. Trzeba przyznać, że nie żałowano efektów specjalnych. Oślepiająca feeria barw, wybuchy, przepiękna woda. Oj nie żałowano kolorów.
Starcraft 2 wyglada tak samo, odpustowo jak dresiarska bryka. No ale byc moze teraz juz tylko 10-latkowie graja w RTSy, wiec grafe robia pod nich. . .
hmm. . . a czy ja wspomniałem że Starcraft mi się podoba xD? Nie! ^_^jestem z pokolenia zagrywającego się pierwszym Red Alertem więc taka grafika poprostu. . . zaryzykuję stwierdzenie – niszczy legendę. Czekam jeszcze na hasające różowe króliczki zamiast sowieckich psów bojowych. . . masakra. . .
Jeśli playboya to mogą być. A na serio to chyba twórcy RTSów boją się robić gier na poważnie choćby od strony designu. Pewnie wydaje im się, że bez milionów kolorów i dymu mieniącego się kolorami tęczy ich gra będzie mało atrakcyjna. Poza tym no wiecie to jest EA 😀 nie zapominajcie o tym drobnym szczególiku !
RA zawsze był kolorowszy niż inne gry, więc te zarzuty trochę chybione.
Chyba od Dune 2, ktora byla w 256 kolorach 😛 Red Alert mial bardzo stonowany klimat. RA2 juz mniej, troche przesadzac zaczeli no i teraz mamy „wies tanczy, wies spiewa” w RA3 😛
eee no ktoś tu chyba przesadził xD nie za cukierkowata ta grafika jak na poważnego rts’a ?xD jakoś. . . razi mnie ona xD
Starcraft 2 wyglada tak samo, odpustowo jak dresiarska bryka. No ale byc moze teraz juz tylko 10-latkowie graja w RTSy, wiec grafe robia pod nich. . .
hmm. . . a czy ja wspomniałem że Starcraft mi się podoba xD? Nie! ^_^jestem z pokolenia zagrywającego się pierwszym Red Alertem więc taka grafika poprostu. . . zaryzykuję stwierdzenie – niszczy legendę. Czekam jeszcze na hasające różowe króliczki zamiast sowieckich psów bojowych. . . masakra. . .
Landryna jak sie patrzy, zaczyna mnie lekko mdlić.
A Starcraft2 to niby lepszy? Kolorowanka. Chociaż te ulice w Red A3 to już szczyty. Wyglądają jak. . jak z no hmm nie bijcie, ale jak z Simsów 😛
Ktoś im powinien powiedzieć, że używanie całego True Color nie jest wymagane. . .
Wygląda to jak jakby zrobili rts’a na podstawie Toy Story :>
Jeśli playboya to mogą być. A na serio to chyba twórcy RTSów boją się robić gier na poważnie choćby od strony designu. Pewnie wydaje im się, że bez milionów kolorów i dymu mieniącego się kolorami tęczy ich gra będzie mało atrakcyjna. Poza tym no wiecie to jest EA 😀 nie zapominajcie o tym drobnym szczególiku !
RA zawsze był kolorowszy niż inne gry, więc te zarzuty trochę chybione.
z całym szacunkiem, owszem bardziej kolorowy to on był. . . ale nie aż tak xD
Chyba od Dune 2, ktora byla w 256 kolorach 😛 Red Alert mial bardzo stonowany klimat. RA2 juz mniej, troche przesadzac zaczeli no i teraz mamy „wies tanczy, wies spiewa” w RA3 😛