Bardzo dobre informacje przekazała mediom i fanom elektronicznej rozrywki firma Electronic Arts. Jej przedstawiciele zdradzili, że Battlefield: Bad Company 2 trafiło już w ręce ponad dwóch milionów graczy na całym świecie.
Tym samym produkcja, której premiera odbyła się na początku marca stała się najlepiej sprzedającą się grą tego miesiąca w Ameryce Północnej i Europie. Przy okazji rodzimy oddział Elektroników pochwalił się na swoim Twitterze, że w Polsce udało się już sprzedać trzydzieści tysięcy kopii tego tytułu. Jak na nasze rynkowe realia jest to bardzo dobry wynik.
Gratulujemy więc sukcesu zarówno Elektronikom jak i studiu DiCE i czekamy na więcej nowości ze świata Bad Company. Jedna z nich – mikrododatek zawierający nowe mapy – zostanie wydana już trzydziestego marca. Więcej na ten temat piszemy w tej części Valhalli.
I bardzo dobrze, bo gra wymiata 🙂 A swoja droga o co chodzi z tym samolotem na tle galaktyk ? :O
Ta gra to średniak MW2 – to jest to! Mam obie:) 240zł:(Cieszy fakt że BC2 tak dobrze się sprzedaje:) Mam nadzieje że to pociągnie lawinę dobrych gier multiplayer:) Nasz kraj nie będzie postrzegany jako jałowy rynek:) PC wróci do łask:) A Gierek będzie kolejnym sekretarzem.
@UP Chyba opierasz swoją opinię po SP. Ta gra nie jest nastawiona na ten tryb. Jest on tylko drobnym dodatkiem. Może COD ma go lepszego, ale napewno nie MP. MP w codzie jest dla niedzielniaków. PS> Sory, jeśli pisze niezrozumiale, ale jest późno 😛