Pamiętacie jak kilkanaście dni temu donosiliśmy o tym, że na pokazie w Tokio zaprezentowana po raz pierwszy wersja gry Bayonetta na Playstation 3 wyglądała nad wyraz marnie? Wieści te wywołały spore poruszenie wśród graczy. Teraz na blogu firmowym szef PG pojawiło się wyjaśnienie całego zamieszania. Pan Tatsuya Minami mówi wprost, że Bayonetta od początku była projektowana z myślą o konsoli Microsoftu i to na tej wersji skupili się chłopcy z Platinum Games. Dopiero później portem na Playstation 3 zajęła się już sama Sega. Jednocześnie Minami dodaje bardzo oględnie, że obydwie konsole bardzo różnią się od siebie i każda z nich ma swoją”specyfikę” i to właśnie przez to finalny produkt może się nieco różnić (ciekawe na czyją korzyść?).
Te ostrożne i bardzo ogólnikowe słowa nieco kłócą się z deklaracjami złożonymi jakiś czas temu, że na obydwu platformach sprzętowych Bayonetta będzie prezentować się równie dobrze.
Nie żebym miał cos do PS3, ale podejrzewam, że gra będzie lepiej wyglądac na X360
Bo widzicie grę się robi na konsolę a dopiero potem okraja na potrzeby odtwarza Blu Ray dysków. tak tak