na PADzie mozna grac bardziej komfortowo niz na myszce. . . nie zapominaj ze tutaj tylko SP wiec nie ma potrzeby mocnego „fragowania” 😛 PADzik w zupelnosci wystarczy 😉
Wygląda obiecująco w sumie to Unreal engine 3. 0 Tylko strasznie wszystko się świeci jak dla mnie. Oby były elementy rpg typu szybsze chodzenie albo ulepszanie broni. Zapewne najlepiej będzie się grało kluczem tak jak łomem w Half-Lifie, 2 hehe.
to jest unreal engine 3. 0? really?na mnie te screeny nie robia wrazenia. wczesniejsze byly ciekawsze. do gears of war to sie to nie umywa :/ (to naprawde u. e. 3. 0?)
Możliwości Unreal Engine 3. 0 można podziwiać grając w takie hity jak Gears of War, RoboBlitz, Tom Clancys Rainbow Six: Vegas czy Splinter Cell: Double Agent.
A także Bioshock owszem nie wygląda to tak świetnie jak w Gears of War W Splinter Cellu wogóle nie wiedziałem, że to unreal 3. 0 Aż nie przeczytałem artykułów. Wszystko zależy od twórców gry jak wykorzystają ten engine.
Przypominam o takiej fajnej opcji jak edycja, czasami ratuję tyłek ^^ SC:DA nie był na 200% na nowym engine Unreala, był to autorski silnik od Ubi. Podaj mi link do tego artykułu to postaram się uwierzyć. (obiecuję ^^ )
Panowie, bardzo proszę o nie reklamowanie konkurencji, tym bardziej w przypadkach, kiedy wypisuje bzdury 😉 A odpowiadając na wątpliwości, SC Double Agent pracuje na licencji Unreal Engine 2. 5, która niewiele ma wspólnego z wersją 3. 0. Do Raphaela – nie wszystko, co przeczytasz w necie jest prawdą.
To fakt – wszystko się błyszczy. To efekt przerostu technologii nad sztuką. Developerzy dostają kolejne efekty do rąk i za bardzo się nimi podniecają. Refleksy, refrakcje, bumpmapingi, etc. Chyba to wszystko musi się upowszechnić, żeby przestało być podnietą – wtedy zaczną robić coś bardziej realistycznego. Tak samo jak blury, czy motion blury.
To ciągle ta sama bajka co w kronikach Riddica, czy Doomie 3 – mapy speculara cięzko dobrze dobrać, gdyż inaczej liczone są na NV a inaczej na ATI, co bardzo dobrze było widać właśnie we wspomnianych wcześniej kronikach (połysk na litym betonie na NV, a na ATI dużo mniejszy). Choć mi się to również nie podoba, trzeba się przyzwyczaić, taka już technologia (choć na konsolach może jest inaczej). Co do stwierdzenia cheruba, odnośnie komfortu gry w FPP na padzie, to chyba stary masz po 7 palców w każdej ręce, że ci sie gra bardziej komfortowo. 🙂 nie ma bata, chwytam myche w łapsko i od razu czuję wyraźną ulgę, a i w główkę trafić dużo łatwiej i przyjemniej zarazem 🙂
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Wiesz, oczywiście że tak. Jeżeli trafię na lepszego od siebie to poszatkuje mnie nawet na joysticku, a w poprzednim poście odniosłem się głównie do wygody gry na myszce, a nie do porównania umiejętności.
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Jasne. . . Nie ma co sie oszukiwac, mycha jest lepsza do „celowniczkow”. Na konsoli mzoe i masz szanse jak jest cala strefa trafienia, a nie jeden punkt. Obejrzyj sobie chocby filmiki z GRAW na X360 (np. na IGN. com) jak graja i porownaj to z zachowaniem graczy na PC 😀
powiem tak. . . respect. . . robią wrażenie
taaa. . . tu już widać next-gen, tak ma być. Chłopaki dorzućcie jeszcze taki klimat jak był w System Schock 2 i padam na kolana.
no to chyba będzie się trzeba zaopatrzyć w jakąć przejściówkę do myszy i klawiatury, bo takiego cuda aż szkoda kaleczyć na padzie. . .
na PADzie mozna grac bardziej komfortowo niz na myszce. . . nie zapominaj ze tutaj tylko SP wiec nie ma potrzeby mocnego „fragowania” 😛 PADzik w zupelnosci wystarczy 😉
Wygląda obiecująco w sumie to Unreal engine 3. 0 Tylko strasznie wszystko się świeci jak dla mnie. Oby były elementy rpg typu szybsze chodzenie albo ulepszanie broni. Zapewne najlepiej będzie się grało kluczem tak jak łomem w Half-Lifie, 2 hehe.
Elementy rpg w Bioschock opierają się na zdobywaniu różnych mocy, np. telekineza itp. A wszystko się tak błyszczy zapewno przez to ze wilgotne jest 🙂
to jest unreal engine 3. 0? really?na mnie te screeny nie robia wrazenia. wczesniejsze byly ciekawsze. do gears of war to sie to nie umywa :/ (to naprawde u. e. 3. 0?)
ja perwsze slysze ze to silnik unreala 3. 0
Możliwości Unreal Engine 3. 0 można podziwiać grając w takie hity jak Gears of War, RoboBlitz, Tom Clancys Rainbow Six: Vegas czy Splinter Cell: Double Agent.
A także Bioshock owszem nie wygląda to tak świetnie jak w Gears of War W Splinter Cellu wogóle nie wiedziałem, że to unreal 3. 0 Aż nie przeczytałem artykułów. Wszystko zależy od twórców gry jak wykorzystają ten engine.
Przypominam o takiej fajnej opcji jak edycja, czasami ratuję tyłek ^^ SC:DA nie był na 200% na nowym engine Unreala, był to autorski silnik od Ubi. Podaj mi link do tego artykułu to postaram się uwierzyć. (obiecuję ^^ )
rybciu link dla ciebie dokładnie artykuł o activison ale jest tam i to co zawarłem w komentarzu pozdro http://www.idg.pl/news/107042.html
Wypowiedź z 9 posta powinieneś wziąć jako cytat. . . 😛
Panowie, bardzo proszę o nie reklamowanie konkurencji, tym bardziej w przypadkach, kiedy wypisuje bzdury 😉 A odpowiadając na wątpliwości, SC Double Agent pracuje na licencji Unreal Engine 2. 5, która niewiele ma wspólnego z wersją 3. 0. Do Raphaela – nie wszystko, co przeczytasz w necie jest prawdą.
A tak w ogóle to polecam lekturę: http://en. wikipedia. org/wiki/Unreal_Engine_3Faktem jest, że BioShock to UE3.
Ten 1 screen z podrygujaca pielegniarka wyglada po prostu tragicznie. No i ten wszechobecny plastik. . .
To fakt – wszystko się błyszczy. To efekt przerostu technologii nad sztuką. Developerzy dostają kolejne efekty do rąk i za bardzo się nimi podniecają. Refleksy, refrakcje, bumpmapingi, etc. Chyba to wszystko musi się upowszechnić, żeby przestało być podnietą – wtedy zaczną robić coś bardziej realistycznego. Tak samo jak blury, czy motion blury.
To ciągle ta sama bajka co w kronikach Riddica, czy Doomie 3 – mapy speculara cięzko dobrze dobrać, gdyż inaczej liczone są na NV a inaczej na ATI, co bardzo dobrze było widać właśnie we wspomnianych wcześniej kronikach (połysk na litym betonie na NV, a na ATI dużo mniejszy). Choć mi się to również nie podoba, trzeba się przyzwyczaić, taka już technologia (choć na konsolach może jest inaczej). Co do stwierdzenia cheruba, odnośnie komfortu gry w FPP na padzie, to chyba stary masz po 7 palców w każdej ręce, że ci sie gra bardziej komfortowo. 🙂 nie ma bata, chwytam myche w łapsko i od razu czuję wyraźną ulgę, a i w główkę trafić dużo łatwiej i przyjemniej zarazem 🙂
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Wiesz, oczywiście że tak. Jeżeli trafię na lepszego od siebie to poszatkuje mnie nawet na joysticku, a w poprzednim poście odniosłem się głównie do wygody gry na myszce, a nie do porównania umiejętności.
Jasne. . . Nie ma co sie oszukiwac, mycha jest lepsza do „celowniczkow”. Na konsoli mzoe i masz szanse jak jest cala strefa trafienia, a nie jeden punkt. Obejrzyj sobie chocby filmiki z GRAW na X360 (np. na IGN. com) jak graja i porownaj to z zachowaniem graczy na PC 😀