na PADzie mozna grac bardziej komfortowo niz na myszce. . . nie zapominaj ze tutaj tylko SP wiec nie ma potrzeby mocnego „fragowania” PADzik w zupelnosci wystarczy
Wygląda obiecująco w sumie to Unreal engine 3. 0 Tylko strasznie wszystko się świeci jak dla mnie. Oby były elementy rpg typu szybsze chodzenie albo ulepszanie broni. Zapewne najlepiej będzie się grało kluczem tak jak łomem w Half-Lifie, 2 hehe.
to jest unreal engine 3. 0? really?na mnie te screeny nie robia wrazenia. wczesniejsze byly ciekawsze. do gears of war to sie to nie umywa :/ (to naprawde u. e. 3. 0?)
Możliwości Unreal Engine 3. 0 można podziwiać grając w takie hity jak Gears of War, RoboBlitz, Tom Clancys Rainbow Six: Vegas czy Splinter Cell: Double Agent.
A także Bioshock owszem nie wygląda to tak świetnie jak w Gears of War W Splinter Cellu wogóle nie wiedziałem, że to unreal 3. 0 Aż nie przeczytałem artykułów. Wszystko zależy od twórców gry jak wykorzystają ten engine.
Przypominam o takiej fajnej opcji jak edycja, czasami ratuję tyłek ^^ SC:DA nie był na 200% na nowym engine Unreala, był to autorski silnik od Ubi. Podaj mi link do tego artykułu to postaram się uwierzyć. (obiecuję ^^ )
Panowie, bardzo proszę o nie reklamowanie konkurencji, tym bardziej w przypadkach, kiedy wypisuje bzdury A odpowiadając na wątpliwości, SC Double Agent pracuje na licencji Unreal Engine 2. 5, która niewiele ma wspólnego z wersją 3. 0. Do Raphaela – nie wszystko, co przeczytasz w necie jest prawdą.
To fakt – wszystko się błyszczy. To efekt przerostu technologii nad sztuką. Developerzy dostają kolejne efekty do rąk i za bardzo się nimi podniecają. Refleksy, refrakcje, bumpmapingi, etc. Chyba to wszystko musi się upowszechnić, żeby przestało być podnietą – wtedy zaczną robić coś bardziej realistycznego. Tak samo jak blury, czy motion blury.
To ciągle ta sama bajka co w kronikach Riddica, czy Doomie 3 – mapy speculara cięzko dobrze dobrać, gdyż inaczej liczone są na NV a inaczej na ATI, co bardzo dobrze było widać właśnie we wspomnianych wcześniej kronikach (połysk na litym betonie na NV, a na ATI dużo mniejszy). Choć mi się to również nie podoba, trzeba się przyzwyczaić, taka już technologia (choć na konsolach może jest inaczej). Co do stwierdzenia cheruba, odnośnie komfortu gry w FPP na padzie, to chyba stary masz po 7 palców w każdej ręce, że ci sie gra bardziej komfortowo. nie ma bata, chwytam myche w łapsko i od razu czuję wyraźną ulgę, a i w główkę trafić dużo łatwiej i przyjemniej zarazem
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Wiesz, oczywiście że tak. Jeżeli trafię na lepszego od siebie to poszatkuje mnie nawet na joysticku, a w poprzednim poście odniosłem się głównie do wygody gry na myszce, a nie do porównania umiejętności.
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Jasne. . . Nie ma co sie oszukiwac, mycha jest lepsza do „celowniczkow”. Na konsoli mzoe i masz szanse jak jest cala strefa trafienia, a nie jeden punkt. Obejrzyj sobie chocby filmiki z GRAW na X360 (np. na IGN. com) jak graja i porownaj to z zachowaniem graczy na PC
powiem tak. . . respect. . . robią wrażenie
taaa. . . tu już widać next-gen, tak ma być. Chłopaki dorzućcie jeszcze taki klimat jak był w System Schock 2 i padam na kolana.
no to chyba będzie się trzeba zaopatrzyć w jakąć przejściówkę do myszy i klawiatury, bo takiego cuda aż szkoda kaleczyć na padzie. . .
na PADzie mozna grac bardziej komfortowo niz na myszce. . . nie zapominaj ze tutaj tylko SP wiec nie ma potrzeby mocnego „fragowania”
PADzik w zupelnosci wystarczy 
Wygląda obiecująco w sumie to Unreal engine 3. 0 Tylko strasznie wszystko się świeci jak dla mnie. Oby były elementy rpg typu szybsze chodzenie albo ulepszanie broni. Zapewne najlepiej będzie się grało kluczem tak jak łomem w Half-Lifie, 2 hehe.
Elementy rpg w Bioschock opierają się na zdobywaniu różnych mocy, np. telekineza itp. A wszystko się tak błyszczy zapewno przez to ze wilgotne jest
to jest unreal engine 3. 0? really?na mnie te screeny nie robia wrazenia. wczesniejsze byly ciekawsze. do gears of war to sie to nie umywa :/ (to naprawde u. e. 3. 0?)
ja perwsze slysze ze to silnik unreala 3. 0
Możliwości Unreal Engine 3. 0 można podziwiać grając w takie hity jak Gears of War, RoboBlitz, Tom Clancys Rainbow Six: Vegas czy Splinter Cell: Double Agent.
A także Bioshock owszem nie wygląda to tak świetnie jak w Gears of War W Splinter Cellu wogóle nie wiedziałem, że to unreal 3. 0 Aż nie przeczytałem artykułów. Wszystko zależy od twórców gry jak wykorzystają ten engine.
Przypominam o takiej fajnej opcji jak edycja, czasami ratuję tyłek ^^ SC:DA nie był na 200% na nowym engine Unreala, był to autorski silnik od Ubi. Podaj mi link do tego artykułu to postaram się uwierzyć. (obiecuję ^^ )
rybciu link dla ciebie dokładnie artykuł o activison ale jest tam i to co zawarłem w komentarzu pozdro http://www.idg.pl/news/107042.html
Wypowiedź z 9 posta powinieneś wziąć jako cytat. . .
Panowie, bardzo proszę o nie reklamowanie konkurencji, tym bardziej w przypadkach, kiedy wypisuje bzdury
A odpowiadając na wątpliwości, SC Double Agent pracuje na licencji Unreal Engine 2. 5, która niewiele ma wspólnego z wersją 3. 0. Do Raphaela – nie wszystko, co przeczytasz w necie jest prawdą.
A tak w ogóle to polecam lekturę: http://en. wikipedia. org/wiki/Unreal_Engine_3Faktem jest, że BioShock to UE3.
Ten 1 screen z podrygujaca pielegniarka wyglada po prostu tragicznie. No i ten wszechobecny plastik. . .
To fakt – wszystko się błyszczy. To efekt przerostu technologii nad sztuką. Developerzy dostają kolejne efekty do rąk i za bardzo się nimi podniecają. Refleksy, refrakcje, bumpmapingi, etc. Chyba to wszystko musi się upowszechnić, żeby przestało być podnietą – wtedy zaczną robić coś bardziej realistycznego. Tak samo jak blury, czy motion blury.
To ciągle ta sama bajka co w kronikach Riddica, czy Doomie 3 – mapy speculara cięzko dobrze dobrać, gdyż inaczej liczone są na NV a inaczej na ATI, co bardzo dobrze było widać właśnie we wspomnianych wcześniej kronikach (połysk na litym betonie na NV, a na ATI dużo mniejszy). Choć mi się to również nie podoba, trzeba się przyzwyczaić, taka już technologia (choć na konsolach może jest inaczej). Co do stwierdzenia cheruba, odnośnie komfortu gry w FPP na padzie, to chyba stary masz po 7 palców w każdej ręce, że ci sie gra bardziej komfortowo.
nie ma bata, chwytam myche w łapsko i od razu czuję wyraźną ulgę, a i w główkę trafić dużo łatwiej i przyjemniej zarazem 
Ale jak będziesz grać na PC przez Windows Live z kimś kto ma Xboxa 360 to jak natrafisz na dobrego gracza z padem, to ci 3 ręce, 2 myszki i dobra klawiatura nie pomorze.
Wiesz, oczywiście że tak. Jeżeli trafię na lepszego od siebie to poszatkuje mnie nawet na joysticku, a w poprzednim poście odniosłem się głównie do wygody gry na myszce, a nie do porównania umiejętności.
Jasne. . . Nie ma co sie oszukiwac, mycha jest lepsza do „celowniczkow”. Na konsoli mzoe i masz szanse jak jest cala strefa trafienia, a nie jeden punkt. Obejrzyj sobie chocby filmiki z GRAW na X360 (np. na IGN. com) jak graja i porownaj to z zachowaniem graczy na PC