Według analityków Chart Track w ubiegłym tygodniu najchętniej wybieraną grą w Wielkiej Brytanii była multiplatformowa, piąta odsłona Call of Duty. Na drugiej pozycji World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Trzecie miejsce dla pecetowego (jest też wersja na PSP) Footbal Manager 2009, który pokonał Marcusa Fenixa i jego brygadę. W połowie stawki FIFA 09. Pierwszą dziesiątkę zamyka Pro Evolution Soccer 2009 i zmagania na ringu. Na dalekim, czternastym miejscu usadowił się trzeci Fallout. Bardzo słabo radzi sobie Wii Music i agent 007. W pierwszej dwudziestce znalazł się jeszcze LittleBigPlanet i Mirror’s Edge. Z TOP 20 wypadł Far Cry 2 (26 pozycja) i Fable II (27 miejsce w rankingu).
1. Call of Duty: World at War
2.World of Warcraft: Wrath of the Lich King
3. Football Manager 2009
4. Gears of War 2
5. FIFA 2009
6. Guitar Hero: World Tour
7. Professor Layton
8. Mario Kart Wii
9. Pro Evo 2009
10.WWE Raw vs Smackdown 2009
11. Wii Play
12. Wii Fit
13. Dr Kawashima’s Brain Training
14. Fallout 3
15. Mario & Sonic at the Olympic Games
16. Wii Music
17. LEGO Batman
18. Quantum of Solace
19. LittleBigPlanet
20. Mirror’s Edge
W polskiej TV reklamy LBP lecą ciekawe czy to pomoże 😉
pewnie to do Polaków w UK, którzy ogladaja tam polska tv 😀 . . . moze i pomoze
Jakie reklamy gdzie w telewizorze? W teleizorze to widzę reklamę Calgonu i sprzedajemy dużo pralek w Indiach
Ta reklama tez leci w Polsce? (chodzi o pralki) Myslalem, ze jest puszczona tylko na rynek brytyjski. . . Pierwsza Polskojezyczna z angielskimi napisami 🙂 Nie liczac innych dupereli, westernunion itp puszczanych w przerwach meczu naszej reprezentacji.
Lbp a taki miał być wielki hit że ho ho ho