Przed wami kolejne notowanie brytyjskiej listy przebojów. Według analityków Chart-Track w dniach między 5, a 11 lipca najchętniej kupowaną grą w Wielkiej Brytanii były wojaże po polu golfowym z Tigerem W. Na drugiej pozycji Fight Night Round 4. Brązowy medal dla najlepszego product placementu ostatnich lat, czyli zmieniających się w samochody robotów. Zemsta upadłych najwidoczniej spodobała się Brytyjczykom do tego stopnia, że nawet Harry Potter nie jest w stanie im zagrozić. W połowie stawki nasz rodzimy Call of Juarez. Pierwszą dziesiątkę najchętniej kupowanych gier w Wielkiej Brytanii zamyka Alex Mercer z gry Prototype.

Poniżej pełne wyniki sprzedaży gier w Wielkiej Brytanii za okres 5 – 11 lipca według danych Chart-Track.

1. Tiger Woods PGA Tour 10 (Electronic Arts)
2. Fight Night Round 4 (Electronic Arts)
3. Transformers: Revenge of the Fallen (Activision Blizzard)
4. Harry Potter & the Half-Blood Prince (Electronic Arts)
5. Call of Juarez: Bound in Blood (Ubisoft)
6. Wii Fit (Nintendo)
7. Virtua Tennis 2009 (SEGA)
8. The Sims 3 (Electronic Arts)
9. Call of Duty 4: Modern Warfare (Activision Blizzard)
10. Prototype (Activision Blizzard)

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here