Mistrzowie Kodu przeczuwają, że może tak się stać. Zapewne z tego powodu firma wydała dziś drugą wersję demonstracyjną całkiem ciekawie wyglądającego Race Driver: GRID. W pecetowej próbce możliwości tej produkcji znajdziecie auta z klasy Ebay Motors Muscle Series oraz dwie trasy, na których poszalejecie za ich kierownicą. Archiwum z tą wersją demonstracyjną waży 690MB. Link do dema umieściliśmy pod treścią newsa. To dobre zagranie ze strony Codemasters, którzy parę tygodni temu poinformowali media, iż są nowymi posiadaczami praw do posługiwania się licencją F1. Dzięki tej wersji demonstracyjnej firma chce zapewne przypomnieć graczom, że wydaje dobre wyścigi na konsole i komputery osobiste. W niedalekiej przyszłości napiszemy o nowych wyścigach Mistrzów Kodu, w których wcielimy się w Roberta Kubicę. Wyglądajcie naszych newsów.
Wersja demonstracyjna Race Driver: GRID
Grałem w demo GRID na xboxie360 i muszę powiedzieć, że gra ma w sobie coś co do niej przyciąga. Nie wiem co. . . ale nie mogłem się od niej oderwać. A do fanów wszelkiej maści samochodówek nie należę i jestem dość wybredny.
Czego mi w chwili obecnej brakuje? A no tego, że nie ma pit stopów jak się ścigamy Open wheel, oraz nie ma zużywania się opon od np hamowania, czy przysłowiowego ‚palenia gum’ (przecież to było już w Race Driver 3) czyżby mały krok do tyłu? Jest tylko ‚zużywanie’ się całych kół jak w coś uderzymy albo ktoś w nas nic więcej :/
kiedy w końcu dostaniemy grę wyścigową, w której trzeba będzie przebrnąć najpierw przez kwalifikacje?? Chyba dopiero razem z Formułą 1. . . Ustawianie naszego auta na starcie gdzie się programowi podoba jest średnio przyjemne. Poza tym to w końcu Grid, czyli jak sądzę miejsce w stawce powinno być ważne. Dorzucenie kwalifikacji (coś na wzór F1 właśnie) byłoby super pomysłem i mogłoby spokojnie zastąpić tryb Time Trial w każdej grze wyścigowej. Tymczasem tego dodatkowego trybu jazdy determinującego nasze miejsce w gridzie pozbawione są wszystkie liczące się tytuły, że wspomnę tylko o PGR4, Forza 2, Gran Turismo. . .
dobrze mówisz worldisyours właśnie przecież to też było w Race Driver 3, no może nie we wszystkich klasach ale na pewno w open wheel, znaczy mozna bylo sobie to włączyć a tu prosze dziwna sprawa. W ogóle takie dziwne wrażenie mam, żę mistrzowie kodu wypuścili tą gre wcześniej niż planowali i dla tego brak w niej kilku rzeczy które tu wymieniamy. Czemu wcześniej bo przecież jeszcze nie dawno na stronie V. premiera była na 22 lipca a gra jest już dostępna i nawet nie wiem kiedy data premiery się zmieniła na ’03 czerwiec’Coś tu dziwnie pachnie, żeby nie powiedzieć śmierdoli. . . P. S. Może tylko się mylę w swoich osądach, ale ciekawy jestem jak to było dokładnie :/ bo przyznam mimo iż GRiD bardzo mi się podoba, brakuje mu tych kilku drobnostke które mogły by sprawić, że jest fantastyczny
to z pewnością najladniejsza gra z samochodami w roli głownej na PC. niestety, fizyka aut pozostawia wiele do zyczenia i ma sie wrazenie ze to gra przeznaczona bardziej dla casual gamers niz dla fanow wyscigow samochodowych i szeroko pojetego realizmu.
Gram akurat w nia w wersje na X360 jezeli chodzi o grafike to musze przyznac ze duzego szalu nie zrobili ale najgorsza tez nie jest, z prowadzeniem aut juz jest duzo gorzej no ale po dluzszym czasie da sie przyzwyczajic i wyczuc tempo jazdy takze ta czynnosc po jakims czasie tez nie bedzie sprawiac klopotow. Grid tez ma swoj klimat bardzo mi sie podoba, bardzo podobnym klimatem posluzyli sie tez w Dirt takze tu tez mozna latwo znalesc plusy w tej grze. Ogolnie gra Codemasters wyszla i to w takim stopniu ze po GTA jest to druga gra w ktora najczesciej gram
dokładnie Newton, premiera gry została znacznie przyspieszona. Widać to szczególnie w ilości aut i tras – nie jest ich oszałamiająco dużo. Wydaje mi się że Codemasters nie zdążyło się nawet dobrze rozpędzić z tym tytułem. Owszem, jest bardzo dobry, lepszy od Dirt, ale najwyraźniej brakuje kilku rzeczy. Pamiętacie te pierwsze filmiki pokazujące dynamikę jazdy i zniszczenia? Zapowiadano wtedy że gdy ta gra ujrzy światło dzienne, zmiażdży wszystko na czele z GT5 Prologue. Okazuje się że już wtedy gra była w bardzo zaawansowanym stadium produkcji i niedaleko już było stamtąd do premiery. Jednak gry, która ma zdetronizować wszystkie dostępne racery, nie tworzy się w kilka miesięcy. . .
imho grafika w takim pro street jeśli chodzi o auta miażdży grida a co dopiero proloque. Na szczęście grywalność daje rade, genialna dynamika ( zwłaszcza przy widoku z kokpitu) i aż chciało by się przetestować grida na kierce
O czym Wy tu piszecie?? Jak ktoś marudzi, że w GRID nie ma zużycia opon, tankowania w pitstopach i kwalifikacji to zachęcam do zapoznania sie z takimi grami jak GTR, GTR2, GT Legends, rFactor, Race 07 – to są symulatory, a GRID to zwykły Arcade.
wiesz mdf marudzę, bo takie rzeczy jak zużycie opon, tankowanie, były w poprzedniej wersji Race Drivera, a skoro to jest kontynuacja serii to nie powinno tego zabraknąć nie sądzisz?