Na temat przeniesienia tego tytułu na konsole mówiło się już nie raz i nie dwa razy. Sami twórcy gry – studio Crytek – wspominali, że ewentualny komercyjny sukces ich produkcji może zaowocować konsolową wersją Crysis. Pisaliśmyo tym jeszcze w październiku.
Niektórzy są już w tej chwili pewni, iż gra pojawi się na Xboxie 360. Wystarczy spojrzeć na strony internetowe austriackiego sklepu GamesOnly, który dwudziestego listopada tego roku zacznie rozsyłać kopie pecetowej superprodukcji posiadaczom 360tek. Jako że jesteśmy niedowiarkami, to w tym przypadku wietrzymy jakiś spisek a raczej próbę zwrócenia na siebie uwagi przez tego sprzedawcę elektronicznej rozrywki. Podobnie pod koniec roku zagrał Amazon. Popularny sklep umożliwiał składanie zamówień na Gears of War 2 i God of War 3. Crysis na Xboxie? Czekamy na oficjalne informacje i wasze komentarze na ten temat.
Noo 😉 Ktoś z EA pewnie z bicza trzasnął pana Cevata za beznadziejną sprzedaż na PC. Na ich miejscu zrobiłbym teraz wszystko żeby toto wydać na konsole, żeby choć trochę zarobić. . .
Ciekawe jak bedzie z detalami?
Oj detale to będzie trza ciąć niemiłosiernie ;] Przynajmniej jeśli chodzi o rozdzielczość tekstur i rozmiar samych leveli, bo 512 MB współdzielonej pamięci to nie to samo co 2 GB systemowej + 512 MB na karcie. Pewnych ograniczeń konsol się nie przeskoczy. Tylko pozostaje pytanie : po jakiego czorta było robić grę której wymagania są tak absurdalne ,że nie spełnia ich 90% PC a przy porcie na konsole trzeba będzie rezygnować z części detali ?
One – odpowiedz jest bardzo prosta. Wielu posiadaczy konsol zapewne cos kiedys o Crysisie uslyszalo, a o tym, ze przeznaczona dla nich wersja najpewniej zostanie pocieta juz nie koniecznie, dlatego kupia tak czy siak. A w sytuacji pewnego pyskatego Turka to dosc wazne, zeby ktos tego Crysisa kupil ;)A jesli o ciecia chodzi, to sadze, ze w kwestii grafiki nie ma sie za bardzo czym martwic, bo jesli Yerli i spolka sie zepną, to zrobia cos na poziomie zblizonym do PC-towego. Gorzej, znacznie gorzej, moze byc natomiast z otoczeniem, a raczej jego otwartością. Utrata tegoz bylaby dla Crysisa powaznym ciosem, z ktorym w wypadku portu na X360 trzeba sie liczyc.
Moim zdaniem nie będzie uciętej wersji. One ty ramów z konsol nie myl z RAMAmi na PC to juz co innego. Tak z konsolami nie jest, bo te tekstury bez problemu pociągną. Sa już zrobione do wykorzystywania tekstur wysokiej rozdzielczości. Na konsolach występują juz od dawna. Sam Crytek zapowiedział, że wersje konsolowe najprawdopodobniej nie będą ucięte, a wszystko przez moc oblicznieową. Według Crytek ona jest najważniejsza. Jeśli to prawda to można się spodziewać lepszej produkcji. Nie wiedzić czemu powiedzieli, że wersja na X0 będzie trochę gorsza graficznie. Radzę zobaczyć GoW na X0 i na PC. Różnicę widać z kilometra. Tekstury na PC niedorównują tym z X0 (rozmazania w wersji na PC). Możecie sprawdzić nawet na screenach. Na 100% nie utną te gry. Sami się do tego zaangarzowali i już nas zapewniali. Według mnie są ładniejsze produkcje od Crysisa. 😉
@ojciec_rydzyk No i w końcu się wyłożyłeś ;] Wersja GOW na PC gorsza graficznie ? Haha ;] Stary, sami ludzie z EPIC chwalili się ,że graficznie wersja na PC będzie lepsza ! – większe tekstury i wyższa rozdzielczość . Czy wg. ciebie oni nie wiedzą co mówią ? Zresztą skończ już zaklinać rzeczywistość -” One ty ramów z konsol nie myl z RAMAmi na PC to juz co innego. ” . 1) NIE – to dokładnie to samo ! Dane to dane – niezależnie od platformy. Gry na PC/X360/PS3 są pisane w ten sam sposób : masz świat złożony z wielokątów na które są nałożone ogromne ilości tekstur (tak naprawdę to materiałów):a materiał to : podstawowa tekstura , bump-mapping , displacment-mappig , oświetlenie itp – polecam otworzyć material editor w Unreal Editor 2/3 i zobaczyć ile tekstur składa się na pojedynczy materiał. Potem w czasie rzeczywistym jednostki PS używają tych wszystkich tekstur dla obliczenia jak będzie wyglądać materiał pod określonym katem i oświetleniem. Pamięć jest niezbędna aby wyświetlać obraz w wysokich rozdzielczościach z odpowiednim poziomem detali. Nie możesz skompresować tych wszystkich tekstur na X360 bardziej niż na PC , nie możesz ich wygenerować proceduralnie , a nawet gdybyś mógł gdzies trzeba by było je zapisać !2) Sam Epic przekonywał Microsoft swego czasu żeby wyposażyć X360 w 512 MB zamiast zapowiadanych początkowo 256 MB . Na dowód pokazali ludziom z MS dwie wersje tej samej lokacji z GOW – jednej optymalizowanej dla 256 MB a drugiej dla 512 – po tym pokazie X360 dostał ostatecznie 512 MB. 3) Tak – moc konsol nowej generacji jest spora , tak – da się ją lepiej wykorzystać niż na PC z powodu lepszej dostępności zasobów dla programisty , tak – kod gry lepiej się optymalizuje dla konsoli bo to jedna i ta sama konfiguracja , ale NIE – nie da się w magiczny sposób upchać ogromnej ilości tekstur stosowanych w jednym levelu takiego np. Crysis za pomocą samej mocy obliczeniowej !Jak zacznie brakować pamięci to oczywiście zawsze można użyć tej ogromnej mocy obliczeniowej aby stwierdzić które z zasobów nie są aktualnie używane i je zwolnić ale nie można tego robić za każdym razem jak na ekranie ma się pojawić inny obiekt . Ani transfer dysk twardy – pamięć ani napęd dvd/br/hddvd – pamięć nie jest na tyle szybki żeby zrekompensować jej małą ilość !. Ja naprawdę nie mam nic przeciwko konsolom ale dziwi mnie ślepa wiara ludzi w to ,że każdą grę która wychodzi/wyjdzie na PC będzie można odpalić na konsoli .
one – przyznam że pozamiatałeś bardzo dobrą i fachową odpowiedzią, zgadzam się w każdym podpunkcie (gow rzeczywiście wygląda lepiej) i ze swojej strony dodam że Crysis wykorzystuje już streaming tekstur, bez niego jeszcze pewnie 2x więcej :). Jedyna opcja jaka umożliwi wyjście crysisa na konsole to cięcie leveli, uważam że takie maszyny jak 360 czy ps3 dały by wtedy radę zapewnić taki PC”towy odpowiednik high detali. Pozatym mam ciągle w pamięci far cry na xboxa1 (64 MB pamięci ma ta maszyna!!) także o jakość był bym spokojny, jeśli oczywiście rzeczywiście kiedyś port crysisa powstanie
Tylko trzeba pamiętać ,że levele w FC na X’a były znacznie mniejsze a tekstury też lekko okrojone w stosunku do wersji PC ;] , a po drugie X pracował tylko w rozdziałce NTSC / PAL czyli nawet nie 800×600 . Za to wersja konsolowa miała już bardziej zaawansowane efekty shaderowe niż wersja PC co rzucało się w oczy np w wypadku wody
Dla mnie jako dowód, że się da !, wystarczy God Of War I, II działającej na wiekowej wysłużonej PS2 w bardzo ładnej grafice. Crysis jeśli wyjdzie na X360 napewno nie będzie się drastycznie różnił od PC wersji. Trzeba pamiętać, że konsola ma jedną konfigurację i nie trzeba upychać na DVD zbędnych danych o innych konfiguracjch. Czy smieści się na DVD ? Żaden problem zrobić to na 2 DVD. Trudno M$ nie chciało HD-DVD w X360 to niech teraz żałuje.
„Trzeba pamiętać, że konsola ma jedną konfigurację i nie trzeba upychać na DVD zbędnych danych o innych konfiguracjch”A od kiedy na dvd umieszcza się jakieć dane o konfiguracjach ? To jak gra zachowuje się na danej konfiguracji zależy od silnika gry. Np. detale low dla tekstur to skalowane w dół tekstury w wersji high . Nikt nie zapisuje osobno contentu dla różnych konfiguracji sprzętowych 😉
Chodziło mi o dane dla różnych konfiguracji nie tylko tekstury.
Tyle ,że większość gier ma dokładnie dane dla każdej konfiguracji więc nie ma czego wycinać w wersji konsolowej ;]
Nie zapominajcie że jest też takie coś jak kompresja danych i o tym, że z gry będzie można „wyciąć” wszystko co związane z DX10. Żaden problem to upchąć, już twórcy Crysisa zrobią co trzeba (jeśli oczywiście plotka będzie prawdą).
one – nigdy nie mów nigdy. Wiele gier zawiera zestawy tekstur w różnych rozdzielczościach w zależności od ilości pamięci na karcie. Z przykładowych podam starocia – Cuban Missile Crisis, miało 3 zestawy tekstur Low Normal i High, w 3 rozdzielczościach i wielkościach 🙂
Niech to badzieie crisis lepiej nieprzenosza na konsole tez mi wielki hit a wyprzedzil go wiedzmin w statystyce najlepszej gry na pc to jest cala prawda o crisisie . Wolalbym zagrac w wiedzmina na x niz w crisisa
Tak One. Daję sobie rękę uciąć, że wersja na konsole nie bedzie ucięta. Jeżeli Ramy to to samo to jak wytłumaczysz wydajność konsol wporównaniu do PC?? Właśnie nie wytłumaczysz. Tekstury okrojone hahaha. Już Uncharted ma ostrzejsze, czyli wyższej rozdzielczości. Niech ci wyświetlą Crysisa na 40″ TV w 1080 i Uncharted na PS3. Ja to widziałem i mój kolega to widział na GC. Różnica na takim TV była katastrofalna na kożyść konsol. Jeżeli chodzi o GoW to na screenach i w graniu widać różnicę. Na moim kompie odpaliłem GoW na PC i po 10 min wpadłem do kolegi pograć w ten tytuł na X. To ty żyjesz w jakiejś rzeczywistości gdzie kompy powalają konsole? Bullshit! W God of War II były tereny takiej wielkości, że niektórzy niedowierzali własnym oczom, „ale jak to możliwe, że konsola posiadająca 32MB RAM operacyjnej i 4MB RAM dla grafiki zrobiła coś takiego?”. Pomyśl co zrobi z tym PS3, które jest w posiadaniu dużo większej ilości i do tego z prędkością, która może ci się pomażyć na PC 3,2 GHZ. Najszybsze RAMY do PC DDR3 mają 1,5GHZ, a i tak jeszcze nikt ich nie używa. PS3 bez problemu poradził sobie z LAIR’em gdzie wyświetane było 1024 KM kwadratowe. Narazie to PC ma okrojone tekstury. W Crysis jest piękna fizyka. Tak, prawda ale czy wiesz, że powstaje taka gra, która nazywa się Battlefield: Bad Company gdzie 90% otoczenia da się zniszczyć i to nie kosztem grafiki. Liczą się fakty, a nie twoje dane. Dla mnie Uncharted ładniej wygląda od Crysisa, a już GoW na PC i na X0 jak dla mnie jest kolosalna różnica w teksturach. Tyle z mojej strony i Pozdrawiam!
Za przykład RAMÓW moze mi posłużyć np. Heavenly Sword, gdzie naprzeciw ciebie staje 10 000 armia, ale PS3 ma tylko 256RAMÓW. Wiem, że bez wszelkich muppingów i filtrów by się nie obyło, ale w której grze akcji wsadzili takie wojska. Niektóre , a nawet większość strategii może takiej liczbie pozazdrościć. Można sobie wyobrazić, że to dużo(kolosalnie ;p) bardziej dopracowane modele postaci. Black na PS2 miał taką grafę, że do dziś się nie powstydzi. Jaki użytek chłopaki z Criterion zrobili z 32 MB RAM op. i 4 MB na karcie. Na jednym modelu postaci w Killzone 2 jest tyle Polygonów co w Killzone na PS2 w całym levelu. Oni jakoś to zrobili. Nie ważne ile tego RAMU jest. Ważne, że grafa jest dopieszczona jak w wyżej wymienionych przeze mnie przypadkach. Jednak jakoś da się to zrobić. Twoje „one” przekonania kierują się liczbami, a moje prawdą jaką wszyscy widzimy. Niestety jest przeciwna twoim przekonaniom.
Stary jak ty jesteś mądrzejszy od ludzi z Epic to ja nie mam pytań i kończę rozmowę , skoro nawet autorzy gry się nie znają i ty wiesz lepiej . . . . Jak ja mam dyskutować z takimi zdaniami : „Za przykład RAMÓW moze mi posłużyć np. Heavenly Sword, gdzie naprzeciw ciebie staje 10 000 armia, ale PS3 ma tylko 256RAMÓW. ” ? czytałeś w ogóle choć raz to co napisałeś ? ;] Sorry , ale to już konsolowe fanbojstwo w czystej postaci .
ojciec_rydzyk – Co do lair to nie grałem ale w każdej recce jako minus podają znaczne spadki animacji a to nie może być przypadek. W graficzną przewagę uncharted nad crysisem ani o niby wyższości 360 gears’ów nad PC w temacie tekstur wypada mi tylko stwierdzić że to wręcz herezje. Na TV masz całą gamę technologii od wyostrzania obrazu i innych ficzerów, to jednak nie to samo co oryginalna tekstura w wysokiej rozdzielczościBTW – H S to mowa o 2 tyś żołnierzy (kiedyś czytałem wywiad z twórcami), pozatym sam mam tą grę i wiem że 10 tyś to liczba zdrowo przesadzona
Jezu nie pozabijajcie się!!!! Moja Sega Megadrive zamiata te wasze Iksboksy i PolyStejszyny 😛
A ja mam w szafie C-64 + magnetofon , i on miecie nawet segę :P. A poważnie to niech nikt nie myśli że mam mega-high end PC i muszę udowodnić że mam rację ;] . Zresztą od czasu jak spalił mi się GF6600GT to sę mogę najwyżej w UT1 , HOMM3 i SC pogrywać – więc siłą rzeczy nie mogę stać po żadnej stronie next-genowej barykady :P. A teraz idę skopać bratu d*** w UT 😀 !
One sam jesteś śmieszny. Na samym starcie wykreśliłeś konsole i czego oczekujesz?? Według ciebie konsole dostały na starcie kopa w . . . od Crysisa. Dosłownie żal. Czyżbyś twierdził, że na konsole juz nie pojawi sie ładniejsza gra od Crysis?? Jeżeli ja jestem fanboyem wypisując prawdę, to ty jestes zamroczonym maniakiem PC(pewnie tak jest). Mówisz tak bo żadnej konsoli N-G sobie nie sprawiłes. Ja mam kompa, na którym uruchomiłem twego kochanego Crysisa na Very high w 20 fps. Nawet wtedy grafika do mnie nie przemówiła. Juz npewno nie tak jak do ciebie. Według mnie są lepsze produkcje it tyle. To, że nie podoba ci się moje zdanie nie oznacza, że zaraz na mnie musisz najeżdżać. Sam jestes zbulwersowany prawdą. Niepodoba ci się czyjeś zdanie. Więc tak. Widzę, że się nie rozumiemy, a ty cały czas na mnie najeżdżasz, więc coś ci wytłumaczę. Wywaliłem na kompa 4000zł bez akcesoriów i nie widze nic takiego co by było warte tego zakupu(to wszystko bez czytnika nowej generacji). Kupiłem PS3 za 2000zł i ma BR wbudowane WiFi, Bluetooth i inne bajery są juz w środku. 2000 zł na 5 lat i 4000zł na 2 lata to znaczna różnica, bo w PC trzba wymieniać częci co tak krótki okres czasu. Jeżeli chciałbym jeszcze dokupić to wszystko do PC to bym zbankrutował. Ja po prostu nie widze nic aż tak pięknego jak ty(oko fanboya widzi więcej). Nie jestem odosobniony w tych przekonaniach, każdy z moich znajomych tak twierdzi. Wytłumaczę ci dlaczego? Mamy okazję sprawdzać na bierząco wszystkie produkcje na wszystkich możliwych technologiach obrazu i robimy sobie porównania. Uwierz mi, że rozciągnięte tekstury w Crysis 40″ TV Full HD wyglądają dużo gorzej niż na konsolach. Na monitorach 20 ” wygląda to ładnie ale rozciągnijmy to do poziomu konsol i zobaczymy różnice. Crysis to jedyny tytuł, który miał sie tak wzbić graficznie, ale nie do końca sie to im udało. Kiedy pokazywano niby Gameplaye na E3 i porównali je z gameplayem z wersji pełnej to nikt nie był zachwycony. Różnica była kolosalna. Według mnie szególnie oświetlenie w renderach z E3 było bardzo realistyczne i szczegółowość. Gdyby tak ta gra wyglądała to rzeczywiście mielibyśmy doczynienia z rewolucją. W pewnym sensie jest ,ale z pewnym niesmakiem, bo dostaliśmy coś co nie zachwyciło nas tak jak rendery i do tego z wymaganiami z kososu. Widze, że troche ci ciśnionko podskoczyło to rozluźnij się przy grze z bratem ;)pawel86ck ja nie mówię o animacji tylko o obszarze, choć o dziwnej animacji słyszałem.
pawel86ck to są moje „herezje” jak to ty nazwałeś:Wersja PC http://www.valhalla.pl/img.php?id=48515 http://www.valhalla.pl/img.php?id=48523 Wersja Xbox 360 http://sklep. centrumxp.pl/Img/Towar/Gry/Xbox/G. . . /gow_2. jpg http://earthli. com/news/attachments/entry/1287. . . f_war. jpeg http://upcpack. unreal.pl/GoW/GoWP004f. jpg http://images. google.pl/imgres?imgurl= http://w. . . l%26sa%3DNJak dlamnie Tekstury lepsze na X. Szczególnie na pierwszym zdjęciu widać duże niedociągniecia w teksturach na ramieniu, a na pierwszy screenie z X widać odwrotnośćZresztą myśl jak chcesz, to twoje pieniądze i twoja głowa do tego na co pieniądze wydasz :)(Nie lubie się kłócić)
@ojciec_rydzykDobra , ostateczna próba pokazania o co mi chodzi . To słowa Marka Reina z Epic Games : „But I don’t see people going way, way over what these consoles can do because then they can’t sell the game. . . they have to dumb the games down for the consoles. Consoles will pretty much define what the next five years of games look like on the PC”, Rein added. However, he said that what we’ll also see from PC games in the meantime is the ability to turn everything up a visual notch. „That’s the value to me of the PC, that the source content we have is still really high resolution, much higher than we can show on a 512MB machine. You can use that content on the PC, you can express it in higher resolutions and higher frame rates and turn on more effects. I think that’s what you’ll see, PC games where we turn it up higher. „”A tu jeszcze kawałek z innego wywiadu z Markiem Reinem :”and don’t forget, we’re not dealing with a 512MB memory limitation anymore. That’s a lot more gas in the tank. When we build these textures and characters and all the environments originally, we’re building them on PC, and the source content is much more detailed than any console, or PC for that matter, could show. So when we get a chance to now go to a platform where the videocard now has more than 512 megs, then we’re dealing with potentially 2GBs of system memory, trust me, there’s a lot more gas left in our tank than people realize”Więc reasumując : Nie twierdzę że Crysis nie wyjdzie na konsole , więcej jestem pewien że tam w końcu trafi ! Ale twierdze że skoro tak doskonale zoptymalizowana gra jak GOW musiała mieć tekstury w mniejszej rozdzielczości niż można włączyć na PC to twórcy Crysisa z jego absurdalnymi wymaganiami będą musieli pójść na jakiś kompromis żeby ich gra dała się upchać to tych 512MB. Jest pewna granica do której wystarczają optymalizacje i sztuczki programistyczne , po niej potrzeba już magii ;]I teraz trzy sprawy :1) Gdzie wykreśliłem konsole ? Stwierdziłem fakt : 512MB pamięci => nie wciśniesz do niej ani KB więcej !2) Gdzie twierdzę że gra ładniejsza się nie pojawi ? Zresztą co wg. ciebie oznacza ładniejsza ? . Takie np bijatyki na pewno będą miały ładniejszą grafikę niż Crysis , wiesz dlaczego ? Bo nie mają mapy o powierzchni kilkunastu-kilkudziesięciu km2 ! => więcej ramu na tekstury . 3) Co znaczy ‚sam jesteś śmieszny’ , wybacz ale gdzie cię tak nazwałem ? Ps . Pytanie do osób które jeszcze mają siłę czytać nasze wypociny : Czy aż tak kiepsko idzie mi argumentacja że wygląda to na typową gadkę fanboya ? 😐
Nie zgodzę się z tym, że powierzchnia wczytywana przez konsole nie przekracza kilkunastu KM kwadratowych. Lair ma 1024 KM kwadratowe, sami twórcy tak juz powiedzieli. Jest jeszcze dużo innych gier które wczytują duże obszary. Widać, że widziałeś mało gier na konsole. To są właśnie sztuczki programistyczne, które znów ci przeczą. Ważne, że istnieją takie sztuczki i gry wyglądają pięknie. Popatrz na screeny z X0 jeżeli chodzi o wypowieć ludzi z EPIC. Przestańmy wkońcu, bo nikomu nie chce się nawet tego czytać. Ty twierdzisz tak, ja inaczej. Po prostu opisuję to co widzę. Co do tego „sam jestes śmieszny” to wyśmiałeś mnie, więc oddałem. Chciałbym, więc skończyc tą kłótnię. Jest identycznie idiotyczna jak ta „Która konsole jest lepsza”.
Hehe , oficjalnie poddaje się ;] Taka dyskusja nie nadaje się za bardzo na forum a już na pewno nie do komentarzy ;] .
Ta gra powinna być tylko na PC
ojciec_rydzyk – z całym szacunkiem dla ciebie kolego ale sam sobie wmawiasz jakieś różnice, ja gram u siebie w gears of war i uczciwie muszę przyznać że wcale nie wygląda gorzej, nie zauważyłem żeby tekstura na ręce Marcusa F (Pudziana hehe) wyglądała tak jak na screenie z twojego linka, ale wydaje mi się że to może zależeć od ujęcia i sceny. Pamiętać należy że tak przez ciebie krytykowana tekstura to bump maping, a ten jak wiemy wygląda inaczej przy oświetleniu (wybuchy itp) i jego braku / małym natężeniu a taką właśnie scenę obserwujemy na niby tym słabym screenie. Jak gram na ver PC to da s ię zauważyć bardziej dokładne tekstury na ziemi (minimalnie ale zawsze) i wogóle rzeczach całych postaci (zwłaszcza czapka pudziana :), a dodaj do tego filtrowanie AA i AF + wyższą rozdziałke i ver 360 najnormalniej w świecie się chowa. Nic na to nie poradzisz i nawet Mark Rein wspomniał o wyższości ver PC w tym względzie jak nadmienił „One”. BTW nagrałem sobie filmik z tej gry w natywnym 1680×1050 i po zastosowaniu filtrów uwydatniających krawędzie (to samo jest w TV) wygląda to kosząco !! 30 sek, 1 GB hehe więc raczej się wam nim nie pochwale :). Co do tych wielkich przestrzeni masz rację, ps3 czy 360 da radę je wyświetlić (mam heavenly sworld) ale poziom poziom tychże ma marne szanse by przebić crysis, ta gra to klasa sama w sobie i to przyznaje każdy fachowy recenzent
Tekstury w GoW na PC u ciebie może wyglądają ładniej bo grasz na 2 razy mniejszym monitorze, a na X w 40″ TV jeżeli nawet są minimalnie gorsze to i tak są 2 razy bardziej rozciągniete. Na podstawie tych screenów widać porażającą różnice. Zresztą X0 taką grafikę miał rok temu :p. Przecież juz skończyłem tą kłótnię, więc po co znów zaczynasz. Co do Heavenly Sword, a nie Heavenly Sworld to obszary są piękne i moim zdaniem nie ustają Crysis’owi. Pięknie widać szczegółowość: lasy, wodospady, ludzi w oddali, budowle, dosłownie coś pięknego. Takiego odczucia nie miałem, kiedy grałem w Crysis, a kiedy widziałem go na 40″ TV to już całkiem zmieniłem zdanie. Wtedy to po prostu było brzydko. Z całym szacunkiem, ale sobie wmawiasz chyba, że to najlepsza produkcja, kiedy zaliczana jest do rozczarowania roku. Crysis nie zachwaca tak jak na renderach z E3. Grając w tę gre na DX10 tak jak wielu ludzi nie widziałem tej klasy, o której wspomniałeś. Prawdą jest, że to najładniejsza produkcja na PC, wg mnie tylko na PC. Chciałbym wkońcu skończyć tę bezsensowną kłótnie, bo to nie ma sensu jak ta „Która konsola jest lepsza”. Powtarzam się, ale cóż do niektórych trzeba kilka razy zanim zrozumieją :p. Trzeba akceptować zdanie innych. 😉
Może grałeś z zamkniętymi oczami?a skoro już czepiasz się tak błędów w mojej pisowni „Crysis nie zachwaca tak” to czyżby nie chodziło ci o zachwyca ;)?A na poważnie przedstawię swoje screeny z mojej konfiguracji tak w gears of war czy crysis. Jeżeli gears wygląda u mnie gorzej niż na screenach z twojego linka a crysis gorzej od screenów i z pamiętnego trailera to gratuluje wady wzroku i różowych okularów zdj gears, 1680×1050 . Max detale, DX10 http://rapidshare. com/files/81771430/gears. rarzdj crysis, 1680×1050 . very high na xp http://rapidshare. com/files/81768762/jpg. rar
Ja nic o kończeniu nie pisałem tym bardziej że nasza dyskusja przebiegała w sposób kulturalny, bez kłótni, po prostu piszesz bardzo kontrowersyjne komentarze więc nie wypadało nie odpowiedzieć. BTW: pochodzenia tych screenów nie możesz być pewny, równie dobrze mogą być z tej samej ver ;)I zapomniał bym jeszcze. . . Twoje zdanie:”PS3 bez problemu poradził sobie z LAIR’em gdzie wyświetane było 1024 KM kwadratowe. „jeśli potężne dropy do 5 fps są dowodem na bezproblemowe poradzenie sobie ps3 z tą grą to ja już nie mam pytań
Gdzie ty takie rewelacje słyszałeś, że Lair ma potężne dropy do 5 fps?? Może dałbyś jakieś jednoznaczne niezaprzeczalne dowody?? Co do tych zdjęć powiem tyle:1 Oddaliłeś kamerę od ramienia Marcusa. 2 Tekstury podłogi są bardzo ładne, lepsze od X0(jedyna lepsza textura) i wyższy filtr. 3 Twarz Marcusa na jednym ze zdjęć jest brzydsza niz na X0(tekstura), identycznie ma się także sytuacja ramieniem. Nawet z takiej odległości widać niedociągnięcia w teksturach na ramieniu Marcusa, bardzo! 4 Pomyśl sobie że rozciągasz to na TV 40″, jak to ma miejsce na Konsoli, wygląd drastycznie się pogarsza. Crysis:1 Wygląda na pewno gorzej od rendera z E3. (Możesz podać mi nrGG na priv to prześlę ci zdjęcia z porównania rendera z grą). Dużo gorzej!2 Do mnie nie przemawia i nie interesuje mnie co ty o tym myślisz. 3 Miało być tak pięknie, a tymczasem mamy po prostu dobrą grę. 4 Pomyśl sobie że rozciągasz to na TV 40″, jak to ma miejsce na Konsoli, wygląd drastycznie się pogarsza. Nie żebym był fanem X0, mam PS3, ale mówię to co widzę. Te zdjęcia zarzeczają tobie. Popatrz jeszcze kilka razy na nie. Twoje różowe okulatki są większe niż moje 😉 Jak tak dalej pójdzie to zamieni się w katastrofalną kłótnie. Już widzę lekkie dogryzania 😛
Hmm, nie zebym sie czepial, choc niewatpliwie mam to w swoim zwyczaju, ale pozwolcie panowie, ze zadam jedno, naprawdę krociutenkie pytanie. Do dziela: czy tekstura na ramieniu Marcusa Phoenixa to faktycznie jest az tak wazny element GoW-a? O_o
Siergiej na Twoje życzenie daje linki do imageshack, chyba rzeczywiście jest to lepsze rozwiązanie niż rapid (zmniejszyłem troszkę rozdziałke i poszło). A co do pytanka to miałem w zamiarze pokazać jak to u mnie wygląda na kompie, bo też pochodzenia tamtych rzekomo 360 screenów może być różne. Kto ma gears na 360 ma możliwość ocenienia jak wygląda ver PC gears of war na absolutnie najwyższych detalach w dx10 jak i Crysis w finalnej ver w stosunku do pierwszych screenów gears http://img181. imageshack. us/my.php?image=gears3ui0. jpg http://img511. imageshack. us/my.php?image=gears2ak3. jpg http://img411. imageshack. us/my.php?image=gears1kf1. jpgcrysis http://img141. imageshack. us/my.php?image=crysi. . . 160wc0. jpg http://img129. imageshack. us/my.php?image=crysis3ub6. jpg http://img247. imageshack. us/my.php?image=crysis4kf8. jpg http://img115. imageshack. us/my.php?image=crysis6gk4. jpg http://img215. imageshack. us/my.php?image=crysis5pl2. jpg http://img299. imageshack. us/my.php?image=crysis7qf9. jpg http://img142. imageshack. us/my.php?image=crysis8qy1. jpg http://img107. imageshack. us/my.php?image=crysis2gj5. jpgKomentarze mile widziane 🙂
OK. Świat zwariował kompletnie. To tyle z mojej strony. . . .
Fragment recenzji Gears of war z serwisu Giery. eu po którym nie można mieć wątpliwości na temat wyższej jakości ver PC”Jak już wcześniej wspominałem, miałem możliwość porównać komputerowe GoW z jej starszą konsolową siostrą, dzięki uprzejmości kolegi który przybył do mnie z Xboxem 360. Jako że posiadam w domu dwa identyczne monitory LCD Hyundai L72D, postanowiłem również porównać grafikę w obu wersjach programu. I przyznać muszę, że ponownie edgowpc7. jpgycja PC wypada lepiej. Komputerowe Gearsy testowałem na komputerze wyposażonym w procesor Pentium D 950 (2x3GHz), GeForce 8600GT oraz 3GB pamięci RAM. Gra w takiej konfiguracji sprzętowej chodzi płynie w maksymalnych detalach i w rozdzielczości 1280×1024 (natywna dla mojego monitora). Porównując grę komputerową z wersją konsolową można zauważyć drobne różnice, takie jak lepsze tekstury, ładniejsze cienie czy bardziej intensywna kolorystyka”
ja pragnę zauważyć ze konsola wcale nie musi wykorzystać swoje pamięci graficznej ani systemowej na przechowywanie tekstur ponieważ konsole maja potężny mechanizm TSOD – stremowanie tekstur na życzenie Ponieważ i x360 i ps3 to nowe względnie konstrukcie do tej pory mechanizm ten sprawiał problemy ale jak widać po nowym Rachet&Clank na ps3 programiści wreszcie sie uporali z tą technologia przynajmniej na ps3wniosek crisis na konsolce może zachować tekstury z pc o bardzo dobrej jakości problemem na konsolach może być niższe filtrowanie tekstur oraz mniejszy blending krawędzi ale przy duzym wypełnieniu na 32″ tv mysle ze nie bedzie to dla mnie stanowiło problemupoza tym gry na konsolach sa robione na 3 rozdzielczości 480p 720p i czasem 1080p(ale w przypadku crisisa to raczej nie możliwe) wiec zgóry można przygotować odpowiednie tekstury i nie trzeba ich przechowując w pamieci dopasowywać do aktualnej rozdziałki