Zazwyczaj na kilka lub kilkanaście dni przed premierą prasę, a potem Internet zalewają pierwsze recenzje nadchodzących produkcji. Tak jest chociażby z Mass Effect 2, którego premiera odbędzie się już jutro (na terenie Stanów Zjednoczonych). Nie dziwi więc, iż pojawiły się spekulacje, czemu nie mogliśmy przeczytać jeszcze recenzji MAG, sieciowej strzelanki tworzonej przez Zipper Interactive wyłącznie z myślą o PlayStation 3. Odpowiedź, dość oczywistą, podał jeden z przedstawicieli Sony Computer Entertainment, Jeff Rubenstein:
„Recenzje nie mogą zostać napisane dopóki gra nie zostanie wydana. Mam na myśli fakt, iż nie można wydać przedpremierowej opinii o grze, której znaczący element, przełomowy dla tej branży (256 graczy w jednej bitwie), nie może zostać przetestowany przed premierą…„
MAG mogło być sprawdzone w czasie beta testów, jednak cieszy nas, iż końcowe werdykty będą wydawane na bazie premierowej wersji gry. Czekamy niecierpliwie!
„Recenzje nie mogą zostać napisane dopóki gra nie zostanie wydana. Mam na myśli fakt, iż nie można wydać przedpremierowej opinii o grze, której znaczący element, przełomowy dla tej branży (256 graczy w jednej bitwie), nie może zostać przetestowany przed premierą. . . „Tnąc bulszyt bo jest po prostu słaba.
Jakoś do zapowiedzi i playtestów bez problemu umieli zorganizować spore mecze i nagle do recenzji się nie da? A to ci dopiero! 😉
Pingi pewnie będą wysokie jak 256 graczy ma pomieścić.
@nabukadnezar – w Becie lagi praktycznie nie instnialy, wiec bez obaw.
Ciekawe jaka szybkość łącza będzie optymalna bo ja nie mam szybkiego 🙂
Twoje lacze nie ma znaczenia. O ile inne gry chodza ok to MAG tez bedzie chodzil jak nalezy. Nie zapominaj, ze w MAGu to nie gracze hostuja gre (vide MW2) ale Zipper Interactive/Sony i to oni musza sie martwic o odpowiednie lacza.