Jedna z najciekawszych, a już na pewno najbardziej klimatycznych gier Electronic Arts, wydanych w zeszłym roku miała zostać wydana na pierwszym Xboxie! Aż ciężko w to uwierzyć, ale materiał filmowy, ukazujący ją w akcji wyświetlono na tegorocznym Festiwalu Gier i Animacji Animex. Prezentację prowadzi art director, odpowiedzialny za Dead Space – pan Ian Milham. Jeśli więc ciekawi jesteście tego, jak ta pozycja wygląda w wersji „last-gen”, to już teraz sprawdźcie klip umieszczony przez nas pod treścią newsa.
Ciekawskich zapraszamy także do tej wiadomości. Dowiecie się z niej, że Microsoft mógł na swojej konsoli wydać również Heavenly Sword. Ciekawe czy ktoś w amerykańskiej firmie żałuje teraz paru nieprzemyślanych decyzji?
My natomiast przypominamy, że Elektronicy kilka dni temu zapowiedzieli konwersję tego tytułu na Nintendo Wii. Czy posiadacze stacjonarnej konsoli Wielkiego N mają czego wypatrywać? Naszym zdaniem tak. Przeczytajcie co myślimy o survival-horrorze od Electronic Arts. Naszą recenzję tej gry znajdziecie w tym miejscu.
To taka grafika na X’a1 jest osiągalna?
Oczywiście, a jeszcze lepszą może osoągnąć GameCube od N. PS2 w tej kwestii była najuboższą konsolą poprzedniej generacji ale jak to mówią nie grafika jest najważniejsza.
@upXbox to sprzęt mocniejszy od GameCube’a.
Prawda, xbox byl troszkę mocniejszy od gcn . . w poprzedniej generacji rządziła najsłabsza konsola. . w obecnej jest tak samo. . ale SONY wie lepiej niż cały świat. Uwielbiam tą gre pod każdym względem. . . chcę tego więcej. . chce takich klimatów jak najwięcej. bo zombiaki z RE są przejedzone i nudne. .
GCN nie był mocniejszy od PS2. W każdym razie nie pozwalał na to mały nośnik danych od Nintendo, które chciało w ten sposób uniknąć problemów z piractwem. Nawet RE 4 który był chlubą i potęgo GCN, został później przeniesiony na platformę od Sony, dodając podlepszoną grafę i bonusy (pamiętam tylko jakiś nowy rodzaj broni). Metroid był ładny ale grafa z God of War 2 na GCN?#4
Nie sądzisz, że widok z nad ramienia i przeciwnicy w D. S. mieli jakiś pierwowzór? Np. RE. . .
Ja bym nie przesadzał z tą „taką grafiką”. Gra przecież nie wyglądała tak, jak wygląda na sprzęcie nowej generacji, a youtube’owa jakość, na dodatek filmu kręconego kamerą, uniemożliwia jakąkolwiek ocenę grafiki na prezentacji (dlaczego nie używają Vimeo, dlaczego. . . ?). Inna kwestia, że silnik nie był zmieniany – technologia ma korzenie w poprzedniej generacji konsol.
Niemal wszystko co powstaje obecnie ma jakiś pierwowzór, co nie zmienia faktu, że można ów pierwowzór urozmaicić, zamiast go klepać ;).
Dżizaz Rinqem, skąd Ty bierzesz te swoje rewelacje? Już nawet mi się specjalnie nie chce tego komentować, więc po prostu napiszę tyle: Przyjmij do wiadomości, że Resident Evil 4 w wersji na GameCube’a wyglądał zdecydowanie lepiej, niż w przypadku konwersji na PS2. Ma więcej szczegółów i miażdżącą przewagę w kwestii oświetlenia. [url= http://www.gameswelike. com/web/re/RE%20Comp. htm]Tutaj[/url] masz porównanie, jeżeli nie wierzysz. A teraz pozostawiam Twojej inteligencji dojście do wniosku, czemu wersja na GCN wygląda zdecydowanie ładniej.
Czy mam rozumieć, że teraz będzie wojna o POPRZEDNIĄ generację konsol. . . ?
hahaha!!. . powinna byc wojna xbox VS xbox360 bo przecie Deadspace wygląda lepiej na starym. . :E
Nie wydali tej gry na poprzedniej konsoli, bo pewnie wiedzieli, że jej koniec jest bliski.