Japoński wydawca trochę nas zaskoczył tą informacją. Zacieramy jednak ręce ze szczęścia kiedy pomyślimy o tym, iż przedstawiciele firmy wykorzystają moc najsilniejszych dostępnych na rynku konfiguracji. Jak sami twierdzą „killer pecet” nie będzie ograniczony marnymi 30FPSami. Dante i Nero z mocnych komputerów osobistych wycisną 120 klatek na sekundę (w trakcie cutscenek) w rozdzielczości Full HD. Diabeł zapłacze także kiedy ujrzy jak produkcja Capcomu wygląda z włączoną obsługą DX10 (działa również pod DX9).
Wersja pecetowa zaoferuje fanom elektronicznej rozrywki dwa nowe tryby gry. Pierwszy z nich to Turbo Mode (tylko dla tych, którzy na obudowie wciąż mają przycisk turbo?). Ten rodzaj zabawy znacznie przyspiesza rozgrywkę. Capcom twierdzi, ze osiąga ona w nim „szaloną prędkość”. Drugim nowym trybem gry jest Dark Knight Mode. Po jego włączeniu na ekranach naszych monitorów pojawią się „niewiarygodnie duże” ilości przeciwników. Próbkę możliwości tego trybu powinniście zobaczyć na pierwszych trzech fotkach z gry, które za chwilę pojawią się obok naszego newsa. Zwykła zabawa także ma nas zaskoczyć. Przeciwnicy będą się pojawiali w innych miejscach niż na konsolach.
W Devil May Cry 4 zagramy na pecetach latem tego roku. Gra spodobała się gigantowi z Redmond a tym samym bierze udział w „programie” Games for Windows. Pamiętajcie tylko by nie uruchamiać jej bez padów podłączonych do peceta. Szybciej połamiecie sobie palce niż opanujecie grę na klawiaturze. Teraz jeszcze poprosimy to Gran Turismo 5, o którym jakiś czas temu było głośno w sieci.
Po jakie licho komu 120 klatek skoro już od 60 różnica jest minimalna. Ps: brakuje „s” w „Gran Turimo” na końcu.
To zagraj np. w CS’a 60FPS i 100FPS i potem powiedz że róznica jest minimalna.
Jest to bodaj jedyna gra w której widać różnicę i sam o niej myślałem pisząc wyżej. Innych przykładów nie ma.
Jak dobrze, że mój piecyk jest podłączony do TV:)Hmm 120fps mam nadzieje, że 2 grafy nie będę musiał kupować, aby osiągnąć ten wynik:PI cieszę się, iż nie kupiłem tej gry na ps3, na blaszaku będę miał z nia więcej zabawy mimo czekania:)
Oko ludzkie NIE JEST w stanie wychwycić różnicy pomiędzy 60fps a 120fps. Pamiętam jak w Q3Arena przydawało się mieć właśnie ok. 60fps do wykonania pewnych tricków, takich jak skok na półkę po quada na dm13. I to właśnie to magiczne 60fps jest uznawane za optimum, przy którym nie ma żadnych kompromisów, jeśli jest stałe rzecz jasna. 120fps to wg. mnie szopka.
Cujo, w CS’ie te 100fpsów naprawdę ma wpływ, ale tylko na poziomie „profesjonalnym”, zwykli gracze mają to gdzieś. Nie zmienia to faktu, że osiągnięcie 120fpsów w takiej grze jak DMC4 wymagałoby kilku komputerów, a i tak nikt by nie zauważył różnicy.
Nie będę się wypowiadać co do ilości „klatek”, bo nie mam teraz konsoli. Najważniejsze dla mnie jest to, że zagram w tą świetną grę i będą dodatkowe tryby zrobione specjalnie dla wersji PC.
Oby nie było tragicznego sterowania na padzika jak w ostatniej konwersji DMC na PC ;(
Zawsze można podłączyć pada od x’a.
Zna ktoś już ostateczną datę premiery? Ja ostatnio widziałem 15 maja na stronie http://idg. allegro.pl/show_item.php?item=350531906(ale nie ma pewności co do tej daty)