@fumar:może przez to że nie grałem w WoW ale ikonki nie odrzucają szczególnie – są czytelne, przejrzyście rozplanowane, a przede wszystkim dają sporo nadziei na możliwości rozwoju – zwróć uwagę na to że to tylko jedna zakładka „Breserker” a jest na niej 18 umiejętności. 3 zakładki dają w sumie ponad 50 umiejętności na postać – fajnie – daje spore pole do popisu i tworzenia różnorodnych postaci 🙂 jak dla mnie screeny na plus – jak je zobaczyłem to miałem chęć pograć w trzeciego diabła.
@ seawolf:Nie chodzi mi o wyglad czy ilosc, ale o to, ze ciagna z WoWa wszystko co sie da. Do grafiki sie nie czepiam, bo mi sie podoba, ale automatycznie rozdawanie atrybutow, skille wygladajace kropka w kropke jak talenty z WoWa. . . co jeszcze? Moze nocne elfy dodadza?
@fumar:Spoko – myślałem, że chodzi właśnie o grafikę a nie pomyślałem ze o odtwórczość z innej produkcji 🙂 kurcze – tak sobie myślę, że mam sporo szczęścia w tym że nigdy nie grałem w WoWa ani nawet nie widziałem jak ktoś gra – dzięki temu uniknąłem akcji typu – DIII wygląda jak WoW – u mnie jest tak, że DIII wygląda jak DIII 😉 niemniej trochę smutne jest to, że Blizzard po prostu kopiuje (ufam, że tak jest skoro tak mówicie) a nie wymyśla nowych, charakterystycznych tylko dla jednego tytułu rozwiązań. chyba są inne, może nawet lepsze, rozwiązania rozwoju bohatera niźli WoW-owskie. . .
@gooraleskohehe – serio – identyczne! chłopaki w tym względzie się nie wysilili. no to od teraz też zaczynam się obawiać o nocne elfy. . .
Ba, taki brak zmian jest poważniejszym problemem niż może się zdawać na pierwszy rzut oka. Ja osobiście po zobaczeniu jaką zrzynę potrafią zrobić z WOWa jestem sceptycznie nastawiony do projektu zwanego Diablo III.
Również nie grałem w WoW’a i również się z tego cieszę :)Mało tego, tą akurat grę kupię w ciemno, tak czy owak. A już w chwili obecnej wygląda wyśmienicie. . . A czy „ciągną z wow’a wszystko co się da”? WoW chyba nie był pierwszą grą, w której występowały umiejętności, a automatyczne rozdawanie atrybutów (na które sam psioczę trochę teraz) zapewne w wykonaniu Blizzard’a będzie tak wykonane, iż będziemy się zastanawiać – jak mogliśmy kiedyś sami je rozdawać. IMHO, „witrażowość” interfejsu tylko dodaje gotyckiego, klasycznego dla serii klimatu. Chciałoby się jedynie, aby tej akurat gry nie lokalizowano. Jak sobie przypomnę te „demoniczne kapcie spaczenia” czy jakie tam inne dziwne nazwy miały przedmioty w polskim Diablo 2, to aż się trzęsę. . .
Szkoda, że kopiują. Przeca Diablo miało całkiem „swoje” drzewko umiejętności i było ładnie rozrysowane. To „łołoskie” jest be. . . po za tym, wyglądowo screeny są mega super i mają fajny klimat. Choć z drugiej strony, żenujący jest fakt, że jak na obecne czasy, pokazują tak kanciaste np. filarki, figurki itp. Może się postarają przy ostatecznym wydaniu z detalami, ale jak tak zostanie to będzie smutne.
Jak dla mnie to moze byc Prima Aprilis ze strony Blizza. Raz ze watpie zeby sobie pozwolili na copy paste, a dwa ze podobno obiecano odejscie od potionko, a na jednym ze screenow potionek w najlepsze sobie lezy na ziemi. . .
Wszystko ladnie i slicznie dopoki nie zobaczylem. . . talentow z WoWa :/
@fumar:może przez to że nie grałem w WoW ale ikonki nie odrzucają szczególnie – są czytelne, przejrzyście rozplanowane, a przede wszystkim dają sporo nadziei na możliwości rozwoju – zwróć uwagę na to że to tylko jedna zakładka „Breserker” a jest na niej 18 umiejętności. 3 zakładki dają w sumie ponad 50 umiejętności na postać – fajnie – daje spore pole do popisu i tworzenia różnorodnych postaci 🙂 jak dla mnie screeny na plus – jak je zobaczyłem to miałem chęć pograć w trzeciego diabła.
Jak dla mnie UI jest po prostu śliczne. . . proste i stylowe. Nie przeszkadzają mi zupełnie kolory, a wręcz podobają się 😀
@ seawolf:Nie chodzi mi o wyglad czy ilosc, ale o to, ze ciagna z WoWa wszystko co sie da. Do grafiki sie nie czepiam, bo mi sie podoba, ale automatycznie rozdawanie atrybutow, skille wygladajace kropka w kropke jak talenty z WoWa. . . co jeszcze? Moze nocne elfy dodadza?
Żebyś nie wykrakał. Czekamy przecież na jeszcze dwie klasy postaci a „amazonki” jeszcze nie było. . .
@fumar:Spoko – myślałem, że chodzi właśnie o grafikę a nie pomyślałem ze o odtwórczość z innej produkcji 🙂 kurcze – tak sobie myślę, że mam sporo szczęścia w tym że nigdy nie grałem w WoWa ani nawet nie widziałem jak ktoś gra – dzięki temu uniknąłem akcji typu – DIII wygląda jak WoW – u mnie jest tak, że DIII wygląda jak DIII 😉 niemniej trochę smutne jest to, że Blizzard po prostu kopiuje (ufam, że tak jest skoro tak mówicie) a nie wymyśla nowych, charakterystycznych tylko dla jednego tytułu rozwiązań. chyba są inne, może nawet lepsze, rozwiązania rozwoju bohatera niźli WoW-owskie. . .
Fumar ma rację. Popatrzcie:Diablo III: http://www.valhalla.pl/img.php?id=72245WOW: http://wowui. incgamers. com/uploads/SpecialTale. . . 6880-1. jpgControl C, control V jak byk.
@gooraleskohehe – serio – identyczne! chłopaki w tym względzie się nie wysilili. no to od teraz też zaczynam się obawiać o nocne elfy. . .
Ba, taki brak zmian jest poważniejszym problemem niż może się zdawać na pierwszy rzut oka. Ja osobiście po zobaczeniu jaką zrzynę potrafią zrobić z WOWa jestem sceptycznie nastawiony do projektu zwanego Diablo III.
Również nie grałem w WoW’a i również się z tego cieszę :)Mało tego, tą akurat grę kupię w ciemno, tak czy owak. A już w chwili obecnej wygląda wyśmienicie. . . A czy „ciągną z wow’a wszystko co się da”? WoW chyba nie był pierwszą grą, w której występowały umiejętności, a automatyczne rozdawanie atrybutów (na które sam psioczę trochę teraz) zapewne w wykonaniu Blizzard’a będzie tak wykonane, iż będziemy się zastanawiać – jak mogliśmy kiedyś sami je rozdawać. IMHO, „witrażowość” interfejsu tylko dodaje gotyckiego, klasycznego dla serii klimatu. Chciałoby się jedynie, aby tej akurat gry nie lokalizowano. Jak sobie przypomnę te „demoniczne kapcie spaczenia” czy jakie tam inne dziwne nazwy miały przedmioty w polskim Diablo 2, to aż się trzęsę. . .
A ja gralem w WoWa i jeszcze bardziej sie ciesze ze uzyja podobnego interfejsu bo czemu niby mieli by zmieniac cos co jest naprawde dobre??
Dlatego, ze to DIII, a nie WoW ?
Szkoda, że kopiują. Przeca Diablo miało całkiem „swoje” drzewko umiejętności i było ładnie rozrysowane. To „łołoskie” jest be. . . po za tym, wyglądowo screeny są mega super i mają fajny klimat. Choć z drugiej strony, żenujący jest fakt, że jak na obecne czasy, pokazują tak kanciaste np. filarki, figurki itp. Może się postarają przy ostatecznym wydaniu z detalami, ale jak tak zostanie to będzie smutne.
Jak dla mnie to moze byc Prima Aprilis ze strony Blizza. Raz ze watpie zeby sobie pozwolili na copy paste, a dwa ze podobno obiecano odejscie od potionko, a na jednym ze screenow potionek w najlepsze sobie lezy na ziemi. . .