Mi tam sie podoba. Jestem wsrod tych nielicznych ktorzy wytrwali 10 lat w oczekiwaniu na ta gre i poczakam drugie tyle, jesli bedzie trzeba, zeby zobaczyc nowe przygody Duka 😀
No chyba raczej w druga strone. Te paskudki byly juz w klasycznym Duke Nukem 😀
Koledze Siergiejowi chodziło o co innego. To co mówisz to prawda, każdy z tych cwaniaków na tapecie był w klasycznym Duke 3D ale w tamtych czasach (a szczególnie w Duke’ u) wszystko było bardzo infantylne, a postacie mocno kreskówkowe. Tutaj poprostu podczepili się pod panujący trend „borwnie brown”, mięcho, Pudzian i sterydy. Nikt mi nie wmówi, że gra (postacie) tak wygląda ponieważ używa UE 3. Jedyne co robi silnik (w zakresie ogólnego design’ u) to oświetla/renderuje – koncepty, modele jak i tekstury to tylko i wyłacznie dzieło developera(pozwoliłem sobie na taką generalizację). Dlatego zgodzę się z Siergiejem w 100%, koledzy robią (przynajmniej tak się chwalą ;]) grę aktualnie modną, zżynając sprawdzone patenty. Czy ktoś zauważył, że na renderowanym filmiku (który wyszedł jakiś czas temu) Duke nie przypomina już Duke’ a a bardziej Johna McLane (Bruce Willis) ze „Szklanej pułapki” ?
Trzeba przyznać, że potworki fajne namalowali. Szkoda tylko, że oni pracują z prędkością jednego screena rocznie.
Mi tam sie podoba. Jestem wsrod tych nielicznych ktorzy wytrwali 10 lat w oczekiwaniu na ta gre i poczakam drugie tyle, jesli bedzie trzeba, zeby zobaczyc nowe przygody Duka 😀
No to kolejne screeny na Wielkanoc!
Oooo. . 3DR podarowala swoim fanom tapetke na swieta, jak milo : )). Nie ma co, rozpieszczaja nas :>.
to się k. . . urka wodna postarali
Czy tylko mnie ten screen śmierdzi inspiracją Locustami z Gears of War ?
No chyba raczej w druga strone. Te paskudki byly juz w klasycznym Duke Nukem 😀
Koledze Siergiejowi chodziło o co innego. To co mówisz to prawda, każdy z tych cwaniaków na tapecie był w klasycznym Duke 3D ale w tamtych czasach (a szczególnie w Duke’ u) wszystko było bardzo infantylne, a postacie mocno kreskówkowe. Tutaj poprostu podczepili się pod panujący trend „borwnie brown”, mięcho, Pudzian i sterydy. Nikt mi nie wmówi, że gra (postacie) tak wygląda ponieważ używa UE 3. Jedyne co robi silnik (w zakresie ogólnego design’ u) to oświetla/renderuje – koncepty, modele jak i tekstury to tylko i wyłacznie dzieło developera(pozwoliłem sobie na taką generalizację). Dlatego zgodzę się z Siergiejem w 100%, koledzy robią (przynajmniej tak się chwalą ;]) grę aktualnie modną, zżynając sprawdzone patenty. Czy ktoś zauważył, że na renderowanym filmiku (który wyszedł jakiś czas temu) Duke nie przypomina już Duke’ a a bardziej Johna McLane (Bruce Willis) ze „Szklanej pułapki” ?