„To niesamowite”, powiedział po wręczeniu nagród Michael Capps, szef Epic Games .„Świetne wyniki sprzedaży niezmiernie nas cieszą, a to, że ludzie kupują naszą grę i czerpią z niej przyjemność jest czymś fantastycznym. Ale wybranie naszej gry na najlepszy produkt roku przez znajomych po fachu jest czymś fantastycznym. Pobiliśmy nawet Wii” – dodał.
Cliffy B, twórca Gears of War, dodaje: „Patrzeć na cała branżę jako dzieciak, marzyć o tym aby stać się częścią tego wszystkiego, a później mieć okazje znaleźć się tutaj i otrzymać nagrodę od tych wszystkich utalentowanych ludzi, którzy są częścią tego rynku od tak dawna i, wreszcie, należeć do branży i zostać w taki sposób utytułowanym, jest czymś niewiarygodnym. Nie można być bardziej docenionym”.
Epic Games zgarnęli nagrody IAA w kategoriach gra roku, gra roku na konsole, gra action-adventure roku, gra z najlepszym męskim dubbingiem oraz w kategoriach za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie grafiki, animacji, stylu artystycznego i gry online.
W innych ważnych kategoriach zwyciężyły: gra PC roku – Elder Scrolls IV: Oblivion, innowacja w grach – Wii Sports, czy The Legend of Zelda: Twilight Princess, która otrzymała nagrodę za najlepsza fabułę.
zasluzenie . . . popreczka idzie do gory . .
Czesc zwyciezcow udalo mi sie wytypowac, jestem z siebei dumny. . . ;]