Do tej pory pierwszy symulator F1 od Codemasters trzymany był pod kluczem. Kilka dni temu dowiedzieliśmy się tylko, że wersja na next-geny prawdopodobnie nie wyląduje na sklepowych półkach w tym roku. Teraz Mistrzowie Kodu zdradzają kilka jej sekretów, by udobruchać fanów zmęczonych czekaniem na jakiekolwiek wieści.
Wiemy między innymi, że w produkcji tej znajdzie się zbudowany od podstaw system odpowiadający za zmienne warunki pogodowe. W trakcie wyścigów słoneczny dzień może zamienić się w deszczowy koszmar kierowcy rozpędzonego bolidu. W trakcie zabawy poznamy też inną technologię odpowiadającą za granulkowanie opon oraz drobne przeszkody na torze (kamyki, woda, pył). Wszystkie tory zostaną zbudowane od podstaw przy wykorzystaniu technologii skanowania laserowego wspieranej zdjęciami i materiałami wideo. Wykorzystanie fizyki pozwoli zaś dostosować grę do potrzeba początkujących kierowców jak i fanów hardkorowych symulacji. Ostatnia nowina jaką znaleźliśmy mówi o braku możliwości tworzenia modów do tego tytułu. Pomimo tego cieszy nas, że Codemasters podchodzi poważnie do sprawy. Wszystko wskazuje na to, że ich nowa Formuła 1 zaspokoi apetyt wielbicieli wyścigów.
ciekawe które modele bolidów zastosują, bo jak każdy wie ich wygląd, w tym sezonie, zmienił się diametralnie.
Imo to będzie arcade, raczej wiele z symulatorem nie będzie miała wspólnego, ale kto wie kto wie. . . Nadzieja umiera ostatnia;)Chociaz do czasów rfactora2 trza bedzie sie f1c/rfactor/gp4/lfs silić;)
@quatrixNie pamiętm teraz dokładnie gdzie to było, ale jeżeli F1 od mistrzów kodu będzie się zgadzała z tym co zapowiadali to będzie to jednak symulator. Oświadczyli to (chyba) jakiś czas po GRIDzie, że teraz czas na prawdziwy symulator, bo ostatnie dwie gry (GRID i DiRT) były bardziej arcade. Ja osobiście mam ogromną nadzieję, że to jednak będzie prawdziwy, konkretny, hardcorowy symulator. Już nawet przymierzam się do kupna jakiejś solidnej kierownicy :DEDIT: literówki 😉