Bethesda nie ma szczęścia do mikrododatków do swoich gier. Zaczęło się od bardzo drogiej zbroi dla konia, którą wydano po premierze ostatniej części The Elder Scrolls. Potem było już trochę lepiej – dodatki Knights of the Nine i Shivering Isle były całkiem niezłe.
Pierwsze dwa rozszerzenia do Fallout 3 także nie spodobały się fanom elektronicznej rozrywki. Sami też nie przyznaliśmy im zbyt wysokich ocen o czym możecie się przekonać zaglądając do recenzji Operation Anchorage i tekstu na temat The Pitt. Być może złe wspomnienia zatrze Broken Steel, które już piątego maja, po wydaniu 800 Microsoft Points, będą mogli pobrać posiadacze pecetów i konsoli Xbox 360.
Ten dodatek wprowadza najwięcej zmian do gry. Umożliwia on wejście na trzydziesty poziom doświadczenia (do tej pory można było dobić do dwudziestego) i bawienie się Falloutem 3 po ukończeniu podstawowej kampanii. Oczywiście znajdziemy w nim też nowych przeciwników (ulepszone super mutanty) czy broń (działko Tesli). Oby tylko wśród tych nowości nie pojawiło się tyle błędów co w przypadku The Pitt. Ten dodatek dwa lub trzy razy zdejmowano z usługi Xbox Live gdyż z powodu bugów był po prostu niegrywalny.
Możecie być pewni, że w kilka chwil po premierze trzeciego DLC napiszemy co o nim sądzimy. Do chwili, gdy zobaczycie ją na Valhalli, zachęcamy was do sprawdzenia nowych fotek z Broken Steel, które za chwilę pojawią się obok tej wiadomości. Możecie też sprawdzić czym jest Fallout 3: New Vegas. O tej pozycji pisaliśmy w tym miejscu.
Niech juz lepiej zajmą się TESV a nie męczą Fallouta wiecej.
Oficjalna data wydania dodatku to 5 Maja 2009. Czekam i zacieram rączki. Po osiągnięciu 20 poziomu dość szybko w przestałem grać w Fallouta 3 po to, żeby po zainstalowaniu dodatku zacząć pracować nad nowymi levelami postaci.