W sieci pojawiły się kolejne informacje na temat tytułowej produkcji. Tym razem opowiadał o niej człowiek zarządzający projektem New Vegas – Josh Sawyer. W najnowszym wydaniu magazynu PSM3 powiedział on, że studio Obsidian dąży do tego, by wszystkie postaci w świecie gry miały wyraźnie zaznaczone te elementy ich charakterów, które motywują je do podejmowania najważniejszych działań. Gracz ma mieć możliwość wchodzenia w interakcję z tymi postaciami, a jego działania mają dawać „znaczące rezultaty”.

Generalnie Sawyer chce, by wielbiciele elektronicznej rozrywki pod koniec gry czuli, że wpłynęli na to jak wygląda świat New Vegas. Aby to podkreślić studio przygotowuje rozgałęziające się misje ze zmiennymi celami, które musimy osiągnąć. Gra ma także posiadać różne zakończenia. „Każda decyzja, okazanie litości czy miłosierdzia będzie miała swoje konsekwencje, które zostaną wyraźnie zaznaczone w fabule, otaczającym nas świecie i postaciach zamieszkujących go” – dodaje Sawyer na łamach PSM3.

Tego typu zapowiedzi nie są akurat nowością, ale i tak cieszymy się z tego, że Obsidian stara się maksymalnie dopieścić świat swojego nowego dzieła. Fallout New Vegas jest jedną z tych produkcji, których premiery po prostu nie możemy się doczekać. Póki co musimy się jednak zadowolić garstką informacji na temat tego tytułu i jednym materiałem filmowym, który pokazano światu przed kilkoma dniami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here