Zaledwie wczoraj pisaliśmy na temat Geometry Wars wykorzystującego Project Natal. Okazuje się, że nie jest to jedyna produkcja, z którą eksperymentują twórcy kontrolera wykrywającego ruch. Na warsztat wzięto też Half-Life 2, a do sieci trafił właśnie nieco mizernej jakości film prezentujący gameplay (możecie go obejrzeć poniżej). Jak sądzicie, Natal spisze się w FPS-ach?
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Fantastyczne. Nech tylko popracują nad stabilnością obrazu przy „obracaniu kamery” oraz stworzą zamiennik wibracji w padzie podczas strzelania z broni a łykam Natala i z miłą chęcia zasiądę do kolejnej sesji z genialnym singlem Half Life’a 2.
Nice! Tylko, jeżeli dobrze zauważyłem to wszystkie czynności wykonywane są poprzez „machanie” łapkami, tak więc miło by było gdyby przynajmniej obrót kamery zsynchronizowany był z naszym ruchem głowy, no i tak jak zauważył gooralesko- zamiennik wibracji bardzo wskazany. Jak na razie to tylko projekt, ale dobrze wiedzieć, że developerzy pracują ze sprzętem co pozwala mieć nadzieję, że natal nie stanie się kolejną mało użyteczną zabawką.