Na ciekawy pomysł wpadli ludzie ze studia Quantic Dream. Postanowili oni, że w rewelacyjnie zapowiadającym się Heavy Rain, odblokowywane Trofea zobaczymy dopiero w kilka chwil po ich zdobyciu. Odpowiednie komunikaty pojawią się na ekranie telewizora chociażby, w chwili gdy konsola przejmie sterowanie nad naszą postacią (specjalne przerwy, cutscenki). Zabieg ten ma sprawić, że budowane przez Quantic Dream napięcie, nie ulotni się w trakcie oglądania najważniejszych scen z gry.
Brzmi to naprawdę nieźle, choć szczerze mówiąc malutka informacja o odblokowaniu tego czy innego Trofeum ani nam nie przeszkadza, ani nas nie rozprasza. Mimo to doceniamy pomysłowość autorów Heavy Rain. Ciekawe czym jeszcze nas zaskoczą?
To czy przeszkadza, czy rozprasza, to sprawa raczej indywidualna – nie generalizujcie. Poza tym polecam przeczytać: http://demotywatory.pl/568292/Przecinek ;)Pozdrawiam!
Piszemy w swoim imieniu, a nie wszystkich graczy.