W kwestii epizodycznego kontentu wypowiedział się dyrektor rozwoju biznesowego wspomnianej firmy. W wywiadzie dla serwisu GamesIndustry Steve Nix stwierdził „Musimy zobaczyć czy ten model nadal będzie się sprawdzał. Problemem epizodycznego kontentu jest stworzenie czegoś naprawdę fascynującego pod względem gameplayu lub rozwiązań technicznych w bardzo krótkim czasie. Nie wiem jak to zrobić – to jest duże wyzwanie”. Zdaniem Nixa, odbiorcom gier najbardziej zależy na dwóch wspomnianych cechach a nie na przechodzeniu danego tytułu kawałek po kawałku. Najprawdopodobniej nie doczekamy się, więc tego typu produktów, firmowanych logiem uznanej stajni. Wiemy natomiast, że id w pocie czoła pracuje nad kolejną grą, którą zaprezentują na dorocznym QuakeConie w sierpniu. Na to przynajmniej liczą wielbiciele tej firmy. O dziwo produkt ten ma nie być zwykłą strzelanką widzianą z perspektywy pierwszej osoby. Będziemy trzymali rękę na pulsie by przekazać wam najświeższe newsy kiedy tylko dowiemy się czegoś więcej na jego temat.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here