Konkretów spodziewamy się na nadchodzącym zjeździe fanów Quake’a – QuakeCon. Do tego czasu muszą nam wystarczyć takie wypowiedzi jak ta, która padła z ust Steve’a Nix’a. „To na pewno nowość (ich kolejna produkcja przyp. red.). Zawsze próbujemy rozszerzyć gameplay, ale ludzie nie będą zszokowani. Nie powinniście wypatrywać RTSa czy bijatyki albo czegoś w tym klimacie. Ludziom będzie się podobała, ale szoku nie będzie”.

Swoje trzy grosze dorzuca także Kevin Cloud: „Tak, robimy coś innego, ale ciągle będzie chodziło o szybką akcję. Nadal będzie to gra typu first person shooter z dużą ilością wciągającej akcji, ale wiecie, to raczej nie będzie ten…Doom 3”.

Jedyną nowością jest więc zapowiedź, iż ujrzymy shootera. A już baliśmy się, że robią tytuł muzyczno-rytmiczny. Więcej na ten temat napiszemy na pewno w trakcie albo po QuakeConie, który odbywa się w dniach 2-5 sierpnia tego roku. Jak zwykle zachęcamy do zaglądania na Valhallę.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

  1. Zawsze próbujemy rozszerzyć gameplay

    Lol, dlaczego nagle przypomniał mi się Doom3? Czyżbym na prawdę był aż tak wredny? 😛

  2. Zawsze czekam z zaciśnietymi pośladami na kolejne produkcje od id 🙂

    Ja tak samo. Niech sobie ludzie gadają – dla mnie taki Doom3 to bardzo solidna produkcja!

  3. dla mnie taki Doom3 to bardzo solidna produkcja!

    Solidna – tak, innowacyjna – nie. Stwierdzili, że zawsze starają się rozszerzyć gameplay, ale w Doom3 nie było nic nowatorskiego. W zasadzie nie było w nim nic nowatorskiego nie tylko w dziedzinie gameplay’u, ale nawet w dziedzinie grafiki. Przyjemna, solidna gra, ale żadna rewelacja (ani rewolucja). Imho 😉

  4. Nie błądzi ten kto nie szuka prawdy. O ile panowie z Id mieli potknięcia to o tyle uważam, że takie oświadczenia to zupełnie nowe podejście „marketingowe”. Któż w dzisiejszych czasach jest zdolny powiedzieć „nasz produkt nie jest czymś rewolucyjnym” ?Chylę czoła przed Id i życzę samych udanych projektów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here