Tym samym w przybliżeniu będzie można określić jak dużo czasu spędzimy w świecie gry. Na ten temat wypowiedział się Game Director Gaute Godager, który zachwalał Age of Conan w trakcie imprezy zorganizowanej z okazji oficjalnej premiery tego tytułu. Godager zdradził, że zgromadzenie setek tysięcy punktów doświadczenie, umożliwiających wejście na maksymalny (osiemdziesiąty) poziom zajmie nam mniej więcej 250 godzin (!). Tempo zdobywania doświadczenia nie zostanie rozłożone równomiernie. Do sześćdziesiątego poziomu, zdobywanie kolejnych leveli zajmie nam od dwóch do trzech godzin. Ostatnie dwadzieścia „szczebelków” pokonywać będziemy znacznie dłużej. Szykujecie swój topór bojowy i już niedługo ruszacie do walki? Możecie być szczęśliwi. Jak widzicie Age of Conan, w przeciwieństwie do większości nowych gier, pozwoli wam spędzić bardzo dużo czasu przed monitorem.
250 godzin, nieźle. . . a gdzie tu porównać niecałe 8 godzin które są standardem dla dzisiejszych „zwykłych” gier.
to przeada po prostu, nie jest problemem ustawienia miliona leveli i biliona xp do zdobycia. . wazne zeby questy byly rozne i ciekawe bo zabijac 100 wilkow po raz kolejny to nie jest to co tygryski lubia najbardziej
też sie z tym zgadzam. ciekawe czy będą umieli umiejętnie zapchać te 250h
Te 250h to nie tak wiele, przy 10h dziennie to niespełna miesiąc grania 😉
Ta tylko kto ma czas grać 10h dziennie,. . a i nie wiem czy widziałeś klawiszologię i system walki w grze. . . mnie po 2-3h łapki by bolały. . .
Jak na MMO to bardzo niewiele IMO. Chociaż nie wiem ile trzeba spędzić czasu w wowie, aby wbić ten 70 lvl.
w Wowie ok. 30 dni a jak się ma doświadczenie i samozaparcie, to można i w 20.
Tak ale to jest syntetyczna informacja o tym ile masz materiału do przejścia w celu osiągnięcia max levelu. I tu to w WoW już nie jest 20 czy 30 dni ale 2-3 . . . Czytałem, że w porównaniu do WoW to osiągnięcie max levela w AoC to jest mniej więcej 5 razy dłużej. Szykuje się hc solo gra raczej. Nic mi wciąż nie wiadomo czy gra będzie miała jakiś hardcore end-game, czy też zamierza zgasnąć w niszy jak to się niestety dzieje z dobrym skądinąd LotRO.
według mnie skoro po osiągnięciu max lvl w mmo można uznać za zabawę skończoną, to coś chyba jest nie tak. . . jesli gra jest naprawdę ciekawa i obfituje w nietuzinkowe rozwiązania (co obecnie w mmo jest piekielnie rzadkie), świat ‚wciąga’, a community nie pozwala się nudzić, to chyba powinno się mieć od razu ochotę na zrobienie następnej zupełnie inej postaci, albo conajmniej pobujać się jeszcze trochę i popomagać innym – ja tak miałem w przypadku GWwogóle jakieś nietrafione to info od twórców, wiadomo przecież, że w tego typu grach można siedzieć latami :)howgh!
Niech mnie ktoś uświadomi czy to już jest na Xboxa ? bo wg. info na Valhalli Data wydania PL: 25 marca 2008 (wersja Xbox360)a jakoś nie spotkałem się z tym 🙂 i nie wiem o co chodzi 😀
Nie ma, AoC najpierw wyjdzie na PC (20-21 maja?), a wersja na XBoxa jakis czas po tej premierze.