Jak wiadomo przychody związane z produkcją gier składają się na ilość sprzedanych egzemplarzy danego tytułu czy gadżetów z nimi związanych. Każdy markowy tytuł musi posiadać figurki, maskotki, zegarki z logiem czy pierścionki, dzięki którym gracz może poczuć się wyróżniony. Z podobnego założenia wyszła firma Capcom, która wraz z Apple postanowiła wydać serię unikalnych iPodów z nadrukiem S.T.A.R.S. Odtwarzacze wyposażone są w 20 GB dysk. Mogą je nabyć tylko i wyłącznie mieszkańcy Japonii, którzy za pośrednictwem karty kredytowej JCB wydadzą 822 USD. Gwarantowało to im udział w konkursie, w którym do wygrania było 20 takowych urządzeń.
Obecnie nic nie wiadomo na temat tego czy odtwarzacze trafią do sprzedaży detalicznej. Gadżet nie wzbudził powszechnego zainteresowania, bo jego wykonanie było mało oryginalne.
Juz myslalem, ze chodzi o gierke i sie zastanawialem jak bedzie ona wygladac na takim nano 😀 A te „unikalne” nadruki to mozna sobie samemu spokojnie wygrawerowac 😛