Bethesda opublikowała nowe szkice poglądowe z Fallout 3. Nam się podobają. Czekamy jednak na nadejście krytyków, którzy udowodnią, że w nasze ręce wpadnie Oblivion z wielkimi giwerami.
Cokolwiek Bethesda nie pokaże i jakkolwiek to obiektywnie fajne i ciekawe nie będzie, to i tak zaplute karły reakcji będą kwękać ;)A szkice i fajne i ciekawe. Obiektywnie rzecz jasna 🙂
Nie jestem konserwatywnym betonem,ale i mnie cos tutaj nie pasuje – nie wiem jak to ujac w slowa, ale styl jest niby taki sam, ale jednak troche gorszy niz w Falloutach. Jakis taki bardziej doslowny i realistyczny ( o ile mutant moze byc realistyczny :P) , mniej w nim science-fiction. Za duzo Mad Maxa. Akurat to mi sie troche nie podoba – nie o to chodzi, ze zarzucam ze nie jest taki jak Fallout – po prostu to wydaje mi sie slabsze i mniej intrygujace.
Podoba mi się wszystko za wyjątkiem designu broni. Nie pasuje mi jakoś taka wizja. Trochę wydaje mi się to przekąbinowane. Szczególnie za to podoba mi się różnica między wymuskanymi mieszkańcami Valtu, a obdartusami ze świata zewnętrznego. Całkiem trafione.
Uważam, że szkice są tendencyjne, nieklimatyczne, nie pasują do świata F3, jest ich za mało, kreska jest za gruba, w ogóle to tryb FPP odpada, izometria rządzi, Bethesda zawali sprawę i zniszczy legendę robiąc Obliviona ze spluwami, gra będzie za krótka, 500 zakończeń to za mało, i w ogóle F1 i 2 do pięt to nie dorasta. Zapluty karzeł reakcji.
Niby ok, ale te Supermutanty jakieś takie dziwne, za bardzo przypominają jakiś zombie albo undeadów no i ta broń rodem z Arcanum też mi nie pasuje, poza tym całkiem, całkiem.
Ta karta z bronia przedstawia tylko pukawki ‚domowej roboty’. Jak dla mnie wygladaja calkiem wiarygodnie w koncu maja robic krzywde a nie wygladac 😉 Z drugiej strony mam nadzieje, ze bron futurystyczna (np. plazma) bedzie wygladala inaczej, a nie jak spod reki Adama Słodowego 🙂
Na wstepie powiem, ze podoba mi sie kreska pana Adamowicza i nie uwazam, ze jest za gruba ;)A teraz przejde do konkretow:-mutanty przypominaja mi jakies Ogry ablo Trolle z LOTR’a- kompletnie nie trafione, choc concepty samew sobie sa bardzo pomyslowe. -Roboty, poza Panem Raczka sa po prostu kiepskie. -Krab zywcem wziety z UFO Terror from the Deep- co to ma byc?Reszta jest niezla, jak np. Vault suit czy wyposazenie Krypty.
Przeczytajcie ten wpis w blogu Adama Adamowicza. Wyjaśni on co po niektórym czym są te artworki mutantów. O ile pierwszy art z mutkami mi się podoba tak drugi jest dziwny. Uznałbym, że Beth znowu coś skopała ale po przeczytaniu poniższego tekstu juz wiem, że są to nieudane pomysły, które nie weszły do projektu. http://fallout.bethsoft. com/pol/vault/diaries_. . . 8-pg1.html
Cokolwiek Bethesda nie pokaże i jakkolwiek to obiektywnie fajne i ciekawe nie będzie, to i tak zaplute karły reakcji będą kwękać ;)A szkice i fajne i ciekawe. Obiektywnie rzecz jasna 🙂
Nie jestem konserwatywnym betonem,ale i mnie cos tutaj nie pasuje – nie wiem jak to ujac w slowa, ale styl jest niby taki sam, ale jednak troche gorszy niz w Falloutach. Jakis taki bardziej doslowny i realistyczny ( o ile mutant moze byc realistyczny :P) , mniej w nim science-fiction. Za duzo Mad Maxa. Akurat to mi sie troche nie podoba – nie o to chodzi, ze zarzucam ze nie jest taki jak Fallout – po prostu to wydaje mi sie slabsze i mniej intrygujace.
ogień!!!tylko ten sheet z robotami jakiś taki tandetny. . .
Podoba mi się wszystko za wyjątkiem designu broni. Nie pasuje mi jakoś taka wizja. Trochę wydaje mi się to przekąbinowane. Szczególnie za to podoba mi się różnica między wymuskanymi mieszkańcami Valtu, a obdartusami ze świata zewnętrznego. Całkiem trafione.
Uważam, że szkice są tendencyjne, nieklimatyczne, nie pasują do świata F3, jest ich za mało, kreska jest za gruba, w ogóle to tryb FPP odpada, izometria rządzi, Bethesda zawali sprawę i zniszczy legendę robiąc Obliviona ze spluwami, gra będzie za krótka, 500 zakończeń to za mało, i w ogóle F1 i 2 do pięt to nie dorasta. Zapluty karzeł reakcji.
Niby ok, ale te Supermutanty jakieś takie dziwne, za bardzo przypominają jakiś zombie albo undeadów no i ta broń rodem z Arcanum też mi nie pasuje, poza tym całkiem, całkiem.
Chce uslyszec brawa dla tego pana, ktory porownal bron do tej z ArcanumWlasnie tego brakowalo w tym moim wyslawianiu sie 🙂
Ta karta z bronia przedstawia tylko pukawki ‚domowej roboty’. Jak dla mnie wygladaja calkiem wiarygodnie w koncu maja robic krzywde a nie wygladac 😉 Z drugiej strony mam nadzieje, ze bron futurystyczna (np. plazma) bedzie wygladala inaczej, a nie jak spod reki Adama Słodowego 🙂
Na wstepie powiem, ze podoba mi sie kreska pana Adamowicza i nie uwazam, ze jest za gruba ;)A teraz przejde do konkretow:-mutanty przypominaja mi jakies Ogry ablo Trolle z LOTR’a- kompletnie nie trafione, choc concepty samew sobie sa bardzo pomyslowe. -Roboty, poza Panem Raczka sa po prostu kiepskie. -Krab zywcem wziety z UFO Terror from the Deep- co to ma byc?Reszta jest niezla, jak np. Vault suit czy wyposazenie Krypty.
Przeczytajcie ten wpis w blogu Adama Adamowicza. Wyjaśni on co po niektórym czym są te artworki mutantów. O ile pierwszy art z mutkami mi się podoba tak drugi jest dziwny. Uznałbym, że Beth znowu coś skopała ale po przeczytaniu poniższego tekstu juz wiem, że są to nieudane pomysły, które nie weszły do projektu. http://fallout.bethsoft. com/pol/vault/diaries_. . . 8-pg1.html