W przeciwieństwie do pozostałych dwóch firm, o których pisaliśmy dzisiaj, firma z Redmond nie zatrudniła żadnych znanych twarzy do promowania swoich produktów. Nie oznacza to jednak, że nie może się niczym pochwalić.
Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes nie został niestety podbity przez Polaków. Serca jury zdobyła jednak kampania promująca grę Blue Dragon, która to pozycja zmierza na Xboxa 360. Zrealizowana w jednej z dzielnic Tokio (Shibuya) pozwalała przechodniom pobawić się w rzucanie cieni na olbrzymią ścianę. Po wykonaniu odpowiednich ruchów mieszkańcy japońskiego miasta mogli ujrzeć pojawiające się na murze „animacje”, które jednoznacznie kojarzyły się z grą. Sam pomysł bardzo nas urzekł. W akcji wygląda to naprawdę przyjemnie. Zobaczcie zresztą sami. Klikając „tutaj” przeniesiecie się na oficjalna stronę tej instalacji. Drugi link (umieszczony tutaj) prowadzi do zdjęć opublikowanych na oficjalnej stronie festiwalu.
Niezwykle ciekawa forma reklamy, ludzie widać autentycznie świetnie się przy tym bawili. Szkoda że u nas takich rzeczy się nie robi (a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo). Bez wątpienia taka forma reklamy przyciągnie uwagę odbiorców do produktu, a przecież o to w reklamie chodzi.
Podaję link do obczajenia anime na podstawie gry, którego twórcą jest sam Akira Toriama. . . (Dragon Ball) ;P http://ikimashou.net/2007/04/05/blue-dragon-anime-cli p/, miłego oglądania!
Swietny pomysl na reklame – nie dosc, ze oryginalny, to jeszcze do tego przykuwajacy uwage. Przyznac trzeba, ze znakomicie ktos to obmyslil – gratuluje! 🙂
A fe! Design Toriyamy jest chyba jeszcze gorszy niz u Nomury ;/
IMO genialne !!