Dzięki edytorowi z gry Crysis zwichrowani fani mogą pofolgować swojej fantazji. Tym razem ktoś postanowił zabawić się modelem fizycznym zaimplementowanym w grze. Przed wami symulacja zjawisk fizycznych z wykorzystaniem wybuchowych beczek. A dokładnie mówiąc z wykorzystaniem 3000 beczek ułożonych w stosy i inne dziwaczne budowle. Jak widać najpiękniejszy First Person Shooter na komputery PC pobudza dziką kreatywność graczy. Absurdalny i dziwaczny pomysł? Cóż z tego! Ogląda się to z przyjemnością i jednocześnie uświadamia kunszt programistów z firmy Crytek. Film znajdziecie poniżej. Zapraszamy także do naszej recenzji gry Crysis
jezu to niesamowite, musze miec ta gre
nie podniecaj sie tak. te wszystkie filmiki ot rendery. zadna obecna maszyna nie bylaby w stanie obliczyc w czasie rzeczywistym takiej fizyki. .
mam pytanko gdzie moge znalezć takiego edytora??????
Redner, nie rander – wyglada kosmicznie O_O Na prawde mega-szacun dla autora, ze mu sie chcialo, bo pewnie troche roboty w to wlozyl. Zwlaszcza dom ulozony z tych kilku tysiecy beczek nie niesamowity. Swietna robota!
WooooW !!! Niesamowita sztuka. Fizyka w grze jest niesamowita. Ciekawy jestem jakiego sprzętu potrzeba by pobawić się 3 tysiącami beczek. Śmiesznie wyglądała eksplozja beczek :).
pawel86ck . TO JEST RENDER a nie filmik z rzeczywistego gameplay’a. http://youtube. com/watch?v=VaHS-y_mapQ przeczytaj sobie opis filmu. . nie ma na necie filmu zrobionego w czasie rzeczywistym. ZADEN domowy komputer by tego nie pociagnal. . to fakt, ciekawie to wyglada. . ale wyrenderowac to mozna wszystko
autor filmiku ktory podalem „So, my system specs are: Intel Core 2 Duo 4300 (1. 8GHz) processor, overclocked to 2. 2GHz, 2GB 800MHz RAM, Nvidia 512mb 7900GS GPU (DX9). ”
Nie jest to render , tak wyglada owa gra. jednak ciekaw jestem jakiego potwora (w sensie komputer) ma ta osoba. Przy 3k beczek bezposredniego patrzenia na wybuch system mu pada , na moim komputerze ta gra nawet nie pujdzie
pozdro
To nie jest wcale render, wiem na co ten engine stać bo sam się teraz bawię w edytorze. Co do sprzętu to przede wszystkim pewnie z 4 GB ramu i silny quad z serii extreme, właśnie po to są 4 rdzenie :). maxior- jest taki folder na płycie z grą, sandbox2 się nazywa i tam jest edytor o tej samej nazwie;)
No to panowie do roboty
Może by tak 30 000 beczek 
jak słabo zoptymalizowana musi być ta gra, że koleś napisał, że gdyby patrzył na wybuchy, to by mu sprzęt umarł z wysiłku. Szkoda, że upierając się nad zrobieniem ślicznej grafiki zapomniano, że jest coś takiego jak optymalizacja. I nie mówcie, że można kupić lepszy sprzęt do grania, bo to nie o to chodzi – jak gra chrupie w full detalach na silnych kompach z najnowszymi grafikami GTX i Ultra to coś jest nie tak. . .
Co za bzdury@#@@!!! nie ma 2 takiego enginu który wyświetlił by tak jak tutaj 3000 beczek i do tego obliczył fizykę dla każdej z niej, tego splendoru nie można porównać do czego innego bo żadna gra nawet nie ociera się o poziom crysis. Przy wybuchu 300 beczek po 2 sekundach należało się spodziewać że kompowi zabraknie mocy bo to już liczba zdrowo przesadzona. I co niby jest tutaj słabe, pokaż jedną grę która chociaż zbliża się do poziomu crysisa w tym względzie a później powiedz o słabej optymalizacji. Co do samego GTX to wystarczy spokojnie na very high ustawienia ale tak samo duże znaczenie odgrywa tu quad i dopiero taki z zegarem 3 Ghz skutkuje płynną grą na tych detalach. Ale mówimy o very high detalach które są defacto przeznaczone na następne 2 lata i jeśli mój confing pozwala na płynną grę w tym trybie i 1680×1050 więc ważne jest że już teraz kupi sie sprzęt który uciągnie tą grę na max :). Taki unreal1 jak wyszedł na najlepszej obecnie karcie mogłeś sobie pograć w 800×600 i medium detalach więc o czym tutaj mówimy?
To prawda, ja grałem na naprawdę mocnym sprzęcie – 8800GTX – a gra niemiłosiernie przycinała. Wniosek z tego wszystkiego jest chyba taki, że zrobić bardzo ładną grę to nie jest wielka filozofia. Cała sztuka to znaleźć balans i osławiony złoty środek, aby z jednej strony świat gry wyglądał jak najlepiej, a z drugiej żeby wszystko było na miarę komputera przeciętnego klienta. . .
No fajnie, fajnie, tylko jak widać zaimplementowanie do silnika takich cudów fizycznych jak vortexy, czy symulacje eksplozji łańcuchowych itd, nie pomogło specjalnie w sprzedaży samej gry. Niestety pojęcie GRA, to jednak coś więcej niż orgazm graficzny na szeroka skalę. ps. Najlepsza w całym filmiku była muzyka. ;] Wie ktoś może co to za kapela?
Prze filmik, widać sporo pracy włożono w jego produkcje a wszystko niszczy się w rewelacyjnej reakcji łańcuchowej. A te niby tak wysokie wymagania, czy ja wiem. Mam Core2 D 2,6 Ghz z 7900GTX 512 i naprawdę czegoś takiego jak w tej grze nie widziałem. Byłem w szoku że moja karta może wyświetlić taką grafikę, aż nie do wiary. W scence z samolotu myślałem że to filmik z media playera mi się załączył a to gra faktycznie tak wygląda. Gram na detalach medium z niektórymi high, fps tak ok 20 do 35 w 1280×1024 więc chyba tez nie tak źle jak niektórzy to rysują. Przeszedłem ją już 3 razy i ciągle gra się tak samo fajnie, mnogość opcji w grze rzutuje na wysokie replayability. Naprawdę polecam tą grę, czekam na patcha który wyjdzie w styczniu i jeszcze bardziej poprawi wydajność
Na dzisiejszym sprzęcie powinniśmy grać na ustawieniach Medium. Gra wygląda wtedy świetnie i chodzi płynnie (50 klatek) na 8800 GTS. High i very high należy potraktować jako bonus – dla tych, któzy włączą grę za 1-2 lata aby odświeżyć wspomnienia.
zapomniałeś dodać że tutaj dużo zależy od rozdzielczości, u mnie np(Q 3Ghz,Asus EN8800Ultra – 3dmark2006- 14065p) na very high w 1024×768 pod xp mam już średnio 50 fps więc jeśli ktoś ma nadal nie zastąpionego CRT’ka i manie 50/60 fps ma problem z głowy. Mi tam wystarczy 25/35 fps a tyle mam w 1680×1050 i very high i każdy kto u mnie gra w crysisa chwali nawet jak bardzo płynnie gra chodzi. Crysis ma bardzo dobrą synchronizacje i filtry zmiękczające ruch, tutaj naprawdę nie potrzeba więcej niż te 30 fps i to się chwali BTW te 30 fps i tak często z problemem wyciąga 90 % gier na konsole i jakoś nie słyszy się by ktoś narzekał
Chyba na Valhalli juz kiedys tutaj bylo ze udalo sie odpali Crysis w max detalach
Kolesie polaczyli 3 karty jakies bardzo dobre ;] No chyba ze sie myle to poprawcie
tak były to aż trzy takie ultry 8800, kolesie uruchomili rozdzielczość ultra HD i mieli na nich grywalny fps. Chciał bym też zaznaczyć że przy takich kartach graficznych limitem był już procesor, ba nawet często nawet moja pojedyncza ultra nie dorabia z powodu zbyt słabego proca a co dopiero 2 albo 3 takie karty. Limitem jest procesor i było to już szczegółowo omówione na forum egiełdy/tygodnika komputerowego. W crysisach na max detalach dopiero minimum quad 3 Ghz daje komfort, na gorszych pozostaje tylko medium, najwyżej high. Ciekawy jestem patcha który wyjdzie w styczniu, panowie z crytek mają w widoczny sposób usprawnić obsługę proca. Liczę na efekty bo przy takim farcry wydali patcha który poprawiał fps o około 40 %
[
Niesamowite