Jeżeli mieliście wątpliwości, czy Bioshock Infinite będzie wyjątkową produkcją to poniższy, piętnastominutowy fragment rozgrywki powinien rozwiać wszelkie wątpliwości. Materiał pochodzi z dema, które zostało zaprezentowane na zamkniętym pokazie podczas targów E3 w Los Angeles. Trzeba przyznać, że targowe demo Bioshock’a prezentuje się nad wyraz okazale. Kwadrans rozgrywki to prezentacja mechaniki gry, a także wyjaśnienie jak w praktyce wyglądają moce Elżbiety – portale czasowe to naprawdę ciekawa sprawa, a fragment z koniem robi piorunujące wrażenie. Nie zawodzi także Songbird, czyli skrzydlaty odpowiednik „Tatuśka” z poprzednich „B”. Ten pan to ma dopiero efektowne wejście!
Po prostu obejrzyjcie. My już nie możemy się doczekać premiery, która ma nastąpić w przyszłym roku.
Trochu szczelania za wiele ale reszta miodzior
Pierwsza część filmiku genialna. Druga to nieporozumienie.
Dokładnie za dużo akcji strzelania i siwego dymu. Te podniebne szyny niby super ale na 100 % bym się pogubił. Scenka z koniem luzik, a mechaniczny ptak jeszcze lepszy.
przelatująca rakieta jej dym i dźwięk. . . no przepraszam. . . jest się do czego przyczepić- same pozytywy. Jedyny przy takich detalach ilości dźwięków, skryptów etc. . . będzie poza liniowością (bioshock 1+2 był liniowy wspaniale z alternatywnymi zakończeniami no ale tylko puenta była różna akcja zawsze ta sama poza ilością dostępnych plazmidów) po prostu krótka. masa strzelania? Film był by pewnie 45 minutowy gdyby bohater nie łapał tylu kul na klatę tylko się starał grać uważnie nie na pałę(może jest nieśmiertelność na potrzeby grającego w demo? chyba że gramy Atlasem jakimś) Co było by gdyby w 12:45 bohater nie zeskoczył na zeppelina?
Pewnie jest to tylko skrypt ten zeskok, nigdy nie jedzie dalej. . . . wolę pograć i postrzelać w takim klimacie niż chodzić i rozglądać się po galerii bez emocji. Manipulacje z równoległymi wymiarami zawsze są ciekawe. Gusta. Na bank kupuję. Mam nadzieję, że wersja xboxowa nie będzie dużo uboższa od PC.
narzekacie jak dziadki. Jest super
na1l to chyba była wersja na x360
zauważyłem, dlatego mam nadzieję że nie będzie uboższa. Na Blaszaka dziś można wrzucić wyższej rozdziałki tekstury.
jak dalej będzie tak badziwiarsko antyuserowa jak poprzednie to ją sobie odpuszczę