Podczas targów DICE, Julian Eggebrecht, dyrektor Factor 5, w wywiadzie dla Game Informer oznajmił, że Lair znajduje się w ostatniej fazie produkcji i jest poddawana licznym testom oraz optymalizacji.
„Ogólnie mówiąc, wszystko jest już na miejscu. Teraz pracujemy nad optymalizacją, odpowiednim dostosowaniem poziomu trudności oraz dopinamy wszystko na ostatni guzik. Mamy już wszystko. To co jest do odblokowania – również. Czy chciałbym dać wam kopie gry w tej chwili? Nie, ponieważ gra musi zostać jeszcze dopracowana. Obecnie mówimy o 80-90% gry, lecz te ostatnie 10% jest najtrudniejsze, ponieważ od tego zależy czy będzie ona perfekcyjna, czy też nie”.
Jeśli chodzi o datę premiery Lair, Eggebrecht radzi konsultować się z SONY, ponieważ to do japońskiej firmy należy ostatnie słowo w tej kwestii. Sadząc po potencjale, jaki niewątpliwie tkwi w Lair, SONY na pewno przyszykowało odpowiedni moment na premierę gry – pozostaje tylko czekać na nowe informacje.
Hmm pierwszy raz słyszę o tej produkcji. Kiedy Motorstorm? 😀
widzialem pare filmikow i wymiatają klimat ktory lubie zobaczymy wlasnie jak bedzie wygladac ta kropka nad . . . . i. . . . . 🙂
Dla mnie ta gra wygląda bosko! widziałem filmiki i muszę przyznać, że totalny odlot 🙂
Wyglada ladnie, ale jest jescze wiele czynnikow, ktore moga przesadzic o jej perfekcujnosci, czy tez nie.
10% to już mało no ale jak te 10% bedą porwawieniami gry (błędów poziomu trudności itd ) to muszą się postarać bo gra wypadnie średnio ale napewno nie zle bo gra wydaje się znakomita ^^